|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Flipper, jag lödde ihop en egen kabel av lite gammalt junk jag hade liggandes. Annars är det en sån här du behöver: Länk Har ingen aning om vad du kan tänkas ha inkopplat där!? Vad har du för ingångskällor att välja mellan? |
|
|
ok är förberedd för blåtand (ej lyckats synka) och sen är det navi & cd vxl vad jag vet, kan det vara micken lr gpsmottagaren kanske? |
|
|
hittade AUX-uttag i handsfacket : P nu e frågan vf inte detta alternativ dyker upp när man bläddrar med "mode"-knappen? kollat gamla inlägg men inget riktigt svar. iom att jag ej får igång tfn-funktionen så känns det som att mjukvaran spökar? nån idé? |
|
| Haha... Har du testat att koppla in något i uttaget? Jag tror att den känner av ingångsimpedansen på ingången och om det inte finns något inkopplat så visas inte alternativet. | |
|
dumt å lita på blinda polare som säger att där inte är ngt.. : P har provat med två olika ljudkällor å verkligen sett att musiken rullar när jag har auxkabeln i.. verkar som AUX-alternativet alltid ska finnas tillgänglig när man bläddrar oavsett om ngt är anslutet lr inte om man läser tidigare inlägg.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.