|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
har en 330d e46 -04 undar om man kan koppla in aux kabel till navi pro stora skärmen? sökt runt lite här men hittar inget.. | |
| Sök på forumet här med orden Dension eller GW300 så hittar du en hel del info. | |
| Länk | |
|
kollat det redan.. mer ute efter nån slags orginal kabel. kan bättre o kolla med BMW |
|
| Finns ej. | |
|
Vadå finns ej? Vad är detta då? Länk |
|
|
Länk Länk |
|
| BMW original? | |
|
Givetvis inte!! tror inte BMW har aux till e46. Men vad spelar de för roll om det är org eller inte..det rör sig om en kabel:) Vet 2-3 pers som inhandlat denna aux kabel,och dom är mer än nöjda |
|
| Håller med i skafrågan. Men ralfbenny frågade om originalkabel..... | |
| Sakfrågan och inget annat! | |
|
OK. Du har helt rätt.. Tror att även ifall BMW nu skulle ha en OEM kabel,så skulle den inte se annorlunda ut än den i länkarna.. Antingen köra på kabeln i länkarna,eller skippa aux kabeln. Vill man ha den till100%,då gäller bilbyte:) Ralfbenny....I ditt ställe skulle jag köra på aux kabeln. kostar inte många kronor,och jag tror du blir mer än nöjd.. |
|
| edit: 100% OEM BMW kabel=nyare BMW med Aux-ingång ska de vara,och inget annat | |
|
inte alls sugen på nåt Dension eller GW300.. efterfrågar nåt mer orginal aktigt.. pratat med bmw o dom säljer en aux kabel. men kane säger ju att det inte "finns ej" och då är det väl så..................... |
|
| Varför inte testa någon av kablarna i Biancas länkar? | |
|
Länk Passar den till alla E46 eller är det efter nåt visst datum produktionsdatum? Bilen (M3 E46) är gjord 2002/05 och har eftermonterad 16:9 skärm. Finns det nån lösning med Bluetooth? Nåt annat tips på kabel som garanterat funkar ? Ska ta fram bilen på en vecka så då kan jag ta lös skärmen och se vad jag har för kontakter i bilen. //Roffa |
|
| Ingen som testat ? | |
|
Jag byggde en likadan själv, fungerar utmärkt. Kolla bakom skärmen så att du har anslutningsdonet på kabelstammen först, det ska se ut så här: Länk Jag tror dock inte att du har denna anslutning efterssom du har en bil tillverkad före 2002/09, men eftersom din nav är eftermonterad så är det ju omöjligt att veta utan att titta. Saknar du denna anslutning så får du koppla in dig direkt på radiomodulen i baggaget, se här: Länk |
|
|
Tack för svar ! Ska ta lös skärmen till helgen och kika vad jag har där bakom.. återkommer.. //Roffa |
|
|
Här har ni org. aux kablarna. Tänk på att det är olika för Nav och vanlig radio. Länk |
|
|
hej, ska oxå fixa aux i min kärra, joxgbg vilken kabel använde du? har ansutningskabeln du visar på bilden, den är dock kopplad till annan kontakt med tre trådar (vit/blå vit/röd vit/brun) försvinner in där bak, vad används den till tro? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.