|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nej svårt att värdera en bil såhär över nätet, men tycker personligen att bilen som tråden handlar om borde ligga under 200k, dessutom en sedan som inte höjer priset. Själv köpte jag min fd 525dAT M-sport -07:a 19tmil för 129k För kring 230k skulle jag nog satsa på denna Länk alt. lägg 100k till och köpa någon av dessa Länk , Länk /BMW_530_dA_F11_M_sport_Touring_Aut_Drag_Skinn_45551104.htm?ca=11&w=3 ;) Mvh Ubbe |
|
| sista länken blev fel Länk men det kanske inte är intressant i denna tråd... | |
| FinnUbbe: Har tyvärr inga 100k att lägga till, har max ca 220k att lägga på en bil | |
| Snygg inredning. Gillar när det är träpanel. | |
|
Ja de två sista länkarna kanske inte var relevanta men F11:an kommer ner i pris så tycker en -07:ans E60 skall nog under 200k för att den skall bli intressant oberoende av utrustning. Man kan kanske jämföra lite med denna Länk men alla har ju olika värderingar så det är upp till dig vad du tycker den är värd. Mvh Ubbe |
|
| och som smilla skriver, personligen gillar JAG INTE när det är träpanel ;) | |
| Ja förstår vad du menar och håller med till viss del. Dock finns det nästan ingen 530 som uppfyller mina krav(sv-såld,sedan,m-paket,automat,2007 och nyare,max 12000mil) för under 200k, jag kan i alla fall inte hitta någon. | |
| att det ska vara så svårt att hitta en biljävel haha! | |
|
Ja utbudet är väl inte så stort med de krav du har. Finns en bensinare Länk En -09:a för 268k Länk Har du kollat på bilen som tråden handlar om ? Själv tycker jag du kunde testa att ge ett bud om du i övrigt är nöjd med bilen, du får ju inget annat än ett nej om dom inte godtar ditt bud. Kanske vänta någon dag och höj ditt bud sedan. |
|
|
Bensinaren såg väldigt inresssant ut! Hade bilen som tråden handlar om legat lite närmare hemtraktena ( södra Norrland) hade jag nog klippt den direkt. Känns inte helt tryggt att köpa en BMW i skåne |
|
|
Tänk på att 7 av 10 E6Xd är touring, dvs svårare att hitta rätt när det gäller sedan. Därför håller jag sedanserna högre än touring som finns fler av. Kollade detta med transportstyrelsen i min iver att hitta rätt. Testa bilen och känn om den känns bra. Klart att du ska pruta men rimligt. Brukar säga att så länge de är trevliga tillbaka finns mer att ge.... Mvh Jonas Brinell. |
|
| Vad är en 530i m-sport -06 med komfortstolar värt? Rullat 21000mil. Sedan.. | |
|
Finnubbe; Det är bra skillnad mellan en fd taxi F11a med 24000mil och en välutustad 530xdM. Hur kan man ens jämföra?! Plocka in en helt ny tom 116i så är jämförelsen ännu bättre=). 530 bensinaren är HELT tom förutom M-paket och komfortstolar, den ska kosta 50tkr mindre än den fyrhjulsdrivna 530dn. När man kan hitta en välutrustad bil för vettiga pengar har jag noll förståelse att man väljer en tomhylsa, vem vill skrapa rutorna och sätta sig i en kall bil om man inte behöver som bara ett exempel på vad 530XDM:en har. Personligen hade jag förhandlat med Skånehandlaren direkt efter man beställt ut besiktningshandlingar, pratat med de tre tidigare ägarna (handlaren är nr4) och hört med BMW när den varit inne. För ett bättre utrustat exemplar som uppfyller kriterierna är mycket svårt att hitta. Mvh Stephan |
|
| Ja smaken är som baken, och tur är väl det så alla inte vill ha samma bil... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.