AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.409

19" på E28. Snyggt eller vulgo?

Sida 3 av 3
packe325
DET BLIR KÖTTIGT TYCKER JAG. !!!!!!!

///M
Ju större desto fetare :))
Funderar själv på 21" till våren, OM jag har kvar bilen.

/Bimmerman

Länk

Sponsorer Phatmobil Projekt:
Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt
ol
186
olin
M3 E93-08
m535i-86
520d m-sport-09
740i-00
Matte: du skrev i infon om bilen att chassit är ställbart! har du ställbara fjäderben då eller? var har du fått tag på dom hän?
-> olin

Nä, bara dämpare o kränghämmare.

Angående ställbara fjäderben så finns det en tråd i 5-serieforumet om detta!
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Matte >> har tagit nå bilder på min med 17" AC Schnitzer copy fälgar 17" är snyggt men 18" är snyggare
19" vettefan om det blir bra

Länk
-> wrath

Ac Schnitzer kommer aldrig ngnsin sitta på min bil... *S* Smaken är olika som tur är! Jag har kommit fram till att det blir likadana som innan, dvs 17" M5.

Att jag ställde frågan om 19" var endast för att jag var lite sugen på BBS CH som enligt mupparna på OCL inte skulle finnas i 18" vilket den dock gör.
Matte:
Har för mig jag läst i nån tråd att 18-tummaren var reserverad för S60 Challenge, kan det stämma?!

no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
MalteK: Det stämmer utmärkt :-/ Man borde dock kunna importera egna fälgar om man vill, det är ju bara i sverige de inte säljer 18"-varianten.

Med vänlig hälsning
//Kalle
______
Provisorisk bild på min bil:
Länk
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
MalteK >> ok ! men det jag menade med mitt inlägg är att 17" är lagom , 18" är riktigt snyggt men stötigt skulle jag tro och 19" måste man nå trixa dit

Länk
-> MalteK o Nofx16

Nä, det stämmer inte. Däremot påstod OCL att 18":aren skulle vara reserverad för Ferrari 360 Challenge som modellen ursprungligen togs fram för. Dock finns 18" att köpa till E46 t ex så vad herrarna på OCL yrar om hajjar jag inte alls.....
ki
437
kingen
325i-93
100 % M3 optik
De e inte snyggt med 20" på E36 alls ,lagom e snyggast!! men på 7 serien så e de snyggt!!! kanske oxo på 5 serien!!!!!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.