|
Sida 6 av 8
|
|
|---|---|
| :-)) | |
|
Undrar hur många av alla bilar som mr "lövet" har pratat om som han har köpt?? 0,00000000001 % ???? Tid har han ju uppenbarligen inte ont om....... |
|
|
Lövet!! Över 8800 inlägg.....det kräver sin man!! Nåt måste ju man göra....... Jag ska nog koppla in en autopilot blir lättare är så litet tangentbord på iPhone med mina tjocka fingrar hehe :-))) |
|
|
JoakimX5, Lövet är kanske nöjd med de bilar han handlat, till skillnad från dig som vill sälja en bil efter nån vecka :) Lövet kan nog snacka för sig själv, men kunde inte faan låta bli :) |
|
| Hela forumet bygger till stor del på smutskastning utan skälig grund! Jag har följt inlägg med jämna mellanrum och slutar aldrig förvånas över hur otroligt rädda somliga människor är! Herregud det är bara en bil ni snackar om!! Inte något betydligt viktigare som t ex hälsa osv!! | |
|
Om lövet är nöjd med vad han har så är jag också nöjd!! Jag kör BMW 320 -77 förgasarmodellen! Funderar på att byta upp mig till -83:ans e30 318i !!!! Det vore en dröm! Vad kostar en sådan? Vad ska jag se upp med ?? Är den dyr i drift? Har den några speciella barnsjukdomar? Hur fungerar det när man ska fylla i ägarbyte och sånt? Är så himla nervös nu när jag verkligenr i bilbytartankar!!!!!! |
|
|
Lövet får jag googla dina bilars registreringsnummer?? Snälla!!! Vad har du att dölja?! Hmm måste va något skumt här eller vad säger expertpanelen?? |
|
|
JoakimX5: Det enda du kanske är nervös för att inte få bilen såld ? Om folk inte köper dina förklaringar så behöver du inte börja tugga med dem på det sättet du gör i denna tråd. Försök och övertyga oss istället, va lite seriös. Någon skrev förut att det finns folk som googlar regnr. Det hoppas jag de gör och blir länkade till denna tråd, så får de bilda sig en uppfattning. |
|
|
Brocco var så säker blir inte bilen såld så är det inga problem för min del...... Om jag var ute efter att blåsa någon hade jag aldrig annonserat bilen på autopower då jag vet att alla bilar diskuteras fram och tillbaka! Det enda jag med säkerhet vet ät att dom som letar bil på powerbörsen och är köpare är ruskigt lätträknade oavsett bil och pris! Med pris menar jag att halva ordinarie pris hjälper inte på denna sida... Här finns helt enkelt inga köpare......bara snackare!! |
|
| Förresten börjar inte 740 -99 kännas vad ska man säga......gammal?? | |
|
Först skrev du att bilen redan är såld, och nu skriver du att den kanske inte blir såld? Nojig? Du låter som ett stort skämt, och likaså din bil. Förresten så köpte jag min nuvarande bil via mail och det gick hur smidigt som helst då jag och köparen jobbade väldigt oregelbundna tider, så mail funkade kanonbra. Du kanske skulle anpassa dig lite, nu kan man ju tom maila med iphone så då slipper man ringa ;) |
|
|
En E38:a må vara gammal, men den håller en kvalitet som vilken e60 som helst bara kan dlömma om. Lura nu inte någon när du säljer bilen ...då kan den röda polisen från Indiana komma och ta dig ..... |
|
| Men e38 jag siktade efter den för 15 år sen idag spyr jag på den då efter 3 avverkade då den är för gammal pizzaräser helt enkelt ! | |
|
JoakimX5, Alla minns en pajas ! Sov gott nu :) |
|
| Royal har du dragit åt bultarna till oljepumpen? | |
| Jag brukar glömma mailarna för att först skickar dom mail när man sen svarar på mail då tystar dom! Sov gott du med! ;-) | |
| Phoenix smidigt att maila klart affären....... | |
| Måste bara berätta att en av tidigare ägarna skrattade sig hes åt denna tråd ikväll :-) jag vet vad jag har...... | |
|
Joakim. Det är inte bilar vi pratar om här, det är BMW som ligger närmare hjärtat på folk än deras vänner mm. Bruuuuuuuum brum tut tut |
|
|
Hej alla mailbögar......nu är bilen såld till en bmw entusiast för 295000:- Han berättade nyss om denna roliga tråden och tyckte precis som mig att ni är ruskigt patetiska.....Kolla gärna med transportstyrelsen på tisdag!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.