|
Sida 1 av 8
|
|
|---|---|
|
Wel937 finns till salu nu. Länk Undrar vem som lurat i pojken att motorn ibland bara går på 6 cylindrar? Kanske samma person som backat mätarställningen från 11 till 5000 mil:-) Eller så är mätarställningen felskriven för senaste besiktningen 2010-10 hade den gått 114551 km.. | |
| Troligtvis samma person, hehe :) | |
|
Den hade gått 13910 när den fanns ute till försäljning på Netbil i november 2012: Länk Mätarställningen kanske går bakåt när man bara kör på 6 cylindrar...;) |
|
|
LLoydan; 12929mil var det allt. Mvh Stephan |
|
|
Haha, backad nästan 8000 mil. 8 nov -12 12929 mil, en månad senare ägarbyte. Annonsen läggs in 8 februari i år med miltalet ca 5000 mil. |
|
| Stephan: Yes, du har såklart rätt. Skrev av fel ruta. En viss diskrepans mot uppgivna mätarställningen i annonsen föreligger dock fortfarande...;)) | |
| Fel av mig, bilen avställd en månad senare. | |
|
Morsan står som ägare på bilen. Dessutom är det ingen bra kombination med 507 hästar o en 18-åring. :) |
|
| Ej besiktigad på över 2 år, men inte avställd förens en månad tillbaka? | |
|
2:a besiktningen sker två år efter 1:a besiktningen. Den inhandlades runt den 20 nov, dvs innan besiktningsperioden tog slut (2012-11-30). Google o fb är rätt så bra verktyg. Antingen så köpte han (morsan) bilen med backad mätare eller så gjorde han det själv. Enligt anonsen var han i behov av pengar. Kanske blev hans semester lite för dyr, vadvetjag. |
|
|
Jo fast han skriver ju faktiskt i annonsen: "Kan vara något som inte stämmer" Jepp. |
|
| Kan nog kanske ha varit en felskrivning då det står 15000 nu. | |
|
Verkar ha varit en felskrivning, mailade honom och han svarade att han hade korrigerat felet. Och nu är annonsen uppdaterad med rätt miltal. |
|
|
Såg också nu att han ändrat miltalet pga felskrivning. |
|
|
Den där låg även här på Powerbörsen i slutet av 2011 för 344tkr. Då med angiven mätarställning 12000 mil. M5 E39 i Sverige Länk |
|
|
HD91; Vilket ocker, den bör ligga närmare 100tkr lägre idag med den historiken/miltalet. Har för mig det var första ägaren som sålde då 2011? Mvh Stephan |
|
| Vet inte hur många som kör 2000 mil på ca 2 1/2 månad om bilen inte är i yrkesmässig trafik, dessutom vintertid. Inte jag iallafall. | |
|
Jo visst är det ett sjukt överpris. Som ett exempel kan man få denna sena 2009an med Premium Selection och 8000 mil för 340.000:- Länk |
|
|
Han har alltså kört 2000 mil sedan mitten av november och då har bilen ändå varit avställd sedan 2012-12-04...starkt!! Felskrivning...;))))) |
|
|
Stephan, jag minns inte riktigt men det är möjligt. 1a eller 2a ägaren. Sen dess har den haft massor av ägare iaf. Utgångspriset borde nog snarare vara runt 250 ja. Stod 285tkr i annonsen från Netbil. Om det var ett försäljningspris på bilen eller bara ett uppskattat värde på auktion noterade jag inte åsna som jag är, men tror det var en annons. M5 E39 i Sverige Länk |
|
|
Lloydan Japp, felskrivning :))))) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.