AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
24.685

Vinröd M5 e60-07, felskriven annons?

Sida 5 av 8
Jo
43
Joakimx5
Bmw X5 4,6 iS -03
Jag har skruvat mätaren från 42500 mil till 13000 mil!! Alla nöjda? Förresten växellåda och motor är defekt! Rea imorgon 30000 kr! Någon som är intresserad?? :-)
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Du inser väl hur du framstå nu? Tänk på att det första en köpare gör efter han varit och tittat på din bil är att googla regnumret.

-------
//Lövet
Jo
43
Joakimx5
Bmw X5 4,6 iS -03
Jag är inte rädd! Men varför ska man se regnummer INNAN man ringer?
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
För att man inte vill hålla på och slösa tid på bilar med tveksam historik.

-------
//Lövet
Klart man vill ha reg nr INNAN man kollar på bilen. Finns flera orsaker, tex googla reg/chassienr för att på så vis luska i historiken, kanske kolla upp om bilen har "restkuld" eller liknande, eller så vill man kanske rent utav kolla upp försäkringskostnaden o ha en försäkring i beredskap om man nu skulle köpa bilen på studs....
Jo
43
Joakimx5
Bmw X5 4,6 iS -03
Lövet! En köpare (alltså inte en mailare) är inte livrädd när man köper bil. Kolla upp bilen på ett normalt sätt alltså inte spekulera med folk som inte VET. Åk och titta på bilen glöm inte ta med pengar. Provkör testa ordentligt! Duger den köp om inte avstå! Förresten är bilen redan såld sov gott!!
br
53
brocco
740iA -99
Galaxy diesel -08
535i (f10) -10 manuell
Varför ge förklaringen som berör bedrägeri och att tjata om blocket.
Regnr syntes i annonsen i blocket innan du köpte bilen. Nån vecka senare dyker bilen upp i blocket fast utan regnr med en annan ägare. De bedragare som scannar blocket lägger en bil på minnet om den inte är så vanlig.
Jo
43
Joakimx5
Bmw X5 4,6 iS -03
Men herregud man får regnummer på ett telefonsamtal på 3 minuter !!!!!!
Ah...en klassiker...Bilen säljs typ 22.20 en fredag kväll...
br
53
brocco
740iA -99
Galaxy diesel -08
535i (f10) -10 manuell
Glöm inte o skriva "bmw" högst upp som säljare nästa gång du säljer en bmw. Lite mer orginellt :)

Ha de !
Jo
43
Joakimx5
Bmw X5 4,6 iS -03
Ärligt talat så kommer köparen imorgon vi har skrattat tillsammans åt flera här!! Om jag inte får sålt imorgon så behåller jag den i sommar sen till hösten blir det folkrace med den!! Får nog skaffa en höjningssats för annars fastnar jag nog i leran direkt!!
Jo
43
Joakimx5
Bmw X5 4,6 iS -03
Brocco låter mer originellt i mina öron påminner lite om broccoli eller kanske Italien!
Är du släkt med Ferrari?
Ingen som misstror dig gällande köparen som kommer imorgon. Frågan är väl snarare om ni kan enas om priset, tycker att 295" är rätt mycket, och enligt netbil.se så är den i "normalt skick med två uppslag på huven" o inte i "utställningsskick" som du skriver.
Kör gärna folkrace med den, säg bara till vilken din första tävling blir så ställer jag oxå upp med en mer rimlig folkracebil, å andra sidan så lovar jag att comitta mig 100% till att krocka sönder din obucklade bil:)
br
53
brocco
740iA -99
Galaxy diesel -08
535i (f10) -10 manuell
Nä, men Rocco S. snodde mitt namn, så jag var tvungen o heta Brocco. Orsaken får du tänka på. :)
Jo
43
Joakimx5
Bmw X5 4,6 iS -03
Förresten lövet! Du som inte har 3 minuter för att ta reda på regnummer på en bil du vill köpa! Man slösar ju tid! Hur har du tid med att "slösa tid" på denna sidan?
brocco: B i brocco står väl för "big"*haha*
Jo
43
Joakimx5
Bmw X5 4,6 iS -03
Länge den det var så här skoj med iPhone
br
53
brocco
740iA -99
Galaxy diesel -08
535i (f10) -10 manuell
Schhh, skräm inte brudarna nu :)
Jo
43
Joakimx5
Bmw X5 4,6 iS -03
Det roligaste är nästan alla detektiver hahahahaha
br
53
brocco
740iA -99
Galaxy diesel -08
535i (f10) -10 manuell
Glöm inte handpenningen :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.