|
Sida 2 av 8
|
|
|---|---|
|
Jaha, kan det vara så att samma bil är till salu igen ? Länk |
|
| Jo finns även på Powerbörsen | |
|
Faan va konstigt, Så fort någon köper bilen så vill man sälja den, undrar varför ? :) |
|
|
Hej! Bilen är en 07,a då besiktar man inte bilen 3 första åren, sen är det besikt efter det är det för om 2 år igen ! 2010 är den första 2012 är den andra sen är det varje år. Prata med alla ägare till bilen, Mätarställning är 100 procent korrekt samt, netbil protokoll står det 12200 mil, för dem icke kunniga att läsa. Samt folk här mår inte bra, borde söka hjälp föratt ni är mytomaner! Ta reda på fakta innan ni snackar mycket skit. Speciellt ni som kör bmw 316 och inte har råd med mer! Ursäkta för några stav fel! .. Mvh Sigge |
|
|
Nu kanske milen stämmer men det gjorde dom inte för 1mån sedan Lr var det felskrivning?:) |
|
|
Siggem3 startade en tråd där han frågade om denna bil eftersom han var intresserad att köpa den Länk Detta var hans första inlägg på forumet. I tre av de fyra efterföljande inläggen som han gjort sedan dessa så försvarar han bilens mätarställning. Jag har ingen åsikt om den aktuella bilen men att Siggem3 är spekulant på bilen är jag tveksam till... Det är nog snarare ägaren eller nästående som försöker undanröja de eventuella oklarheter som finns kring bilen. ___ //Ulf |
|
|
Hej Ulf! Är inte ägare till bilen idag, Men ska evunteullt köpa denna bil. Blir bara iritterad på alla som skriver skit om bilar som de inte vet någon fakta om. Har ringt allt ägare och pratat med dem idag. Bilen är i Nyskick, allt är gjort i BMW samt akutioner på bilen, som fanns! Så det finns inga oklarheten med bilen, förutom att det finns oklarheter bland folk här inne! / SIGGE |
|
| Aldrig sett en potentiell köpare försvara en bil så frenetiskt. | |
|
Varför skulle jag inte det? Förklara till mig ! Folk förstör får andra här innne! Varför skullle jag inte försvara en bil så frenetiskt. |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Blir svårt att pruta om den är så perfekt. |
|
Du förstår väl själv det orimliga i att du som "köpare" försvarar en bil med näbbar och klor? Vad har du för intresse i det? Det bästa vore ju för dig som köpare om bilen fick dåligt rykte men ändå är ärlig - då kan ju köpa den till fyndpris. ------- //Lövet |
|
|
Riktigt konstig attityd vilket som. Klart att det spekuleras lite mycket ibland men alla strävar ju efter att få fram fakta för gosa sakens skull och inget annat. Du verkar ta detta väldigt personligt siggem3. Är väl bra att folk engagerar sig i bilar så att det ska bli så rätt som möjligt. Är väl bara att gratulera då om du nu ska köpa den att du får en fin och ärlig M5a. Tänk på att forumet finns för att kunna få hjälp och upplysningar och alla uppskattar god ton och trevlig attityd. Mvh |
|
|
Steroid_X5_4.8IS Förstår vad du menar, de klart sidan är perfeckt för såna grejer! Men utan fakta ska man inte prata tycker jag i allafall, jag är sån. Jag hjälper till andra o så, När jag vet något 100 procemt! |
|
|
Ska du köpa en bil som någon köpte 2013-02-13, Knappt ägt bilen 1mån |
|
|
Jag ska köpa bilen inte honom så det spelar ingen roll va! Alla import då? hur gör ni då? när ni inte kan veta något! Som sagt känns allt bra och alltstämmer skiter jag om han har ägt den 1 dag. |
|
| Har det bekräftats att milen verkligen stämmer? Att ägaren hävdar att det är så till 100% är ju knappast något bevis. | |
|
Siggem3: om jag förstår det korrekt så har ju bilen vid något tillfälle annonserats med en felaktig eller lägre mätarställning och det är väl anledningen till att diskussionen har uppstått. Det är ju inte direkt så att folk här inne på forumet letar upp en bil och sedan lägger ut påhittad information om denna... ___ //Ulf |
|
|
Så många bilder på bilen men inget regnr synligt. Förre ägaren som hade den till salu hade regnr synligt vid annonseringen. Då tveksamheter om bilens verkliga mätarställning diskuterades förut, så kan man ju undra varför man inte lade ut regnr vid denna försäljning. Dessutom när man bara ägt bilen i någon vecka. |
|
|
Så många bilder på bilen men inget regnr synligt. Förre ägaren som hade den till salu hade regnr synligt vid annonseringen. Då tveksamheter om bilens verkliga mätarställning diskuterades förut, så kan man ju undra varför man inte lade ut regnr vid denna försäljning. Dessutom när man bara ägt bilen i någon vecka. |
|
|
Programmer: Precis, och det går oxå att uläsa att mätarställningen senare ändrades till rätta 13000 mil. Anledningen till det kan man bara spekulera i:-) Bilen har ju skiftat ägare efter tråden skapades och kanske är det hobbybilhandlare helt enkelt vilket inte gör bilen sämre på NÅGOT VIS, men självklart ser det illa ut för den nitiske spekulanten... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.