|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Tänkte mest på om de var den så tror inte jag iaf att den går nå bättre än en 325:a, men de är vad jag tror.... M3 Rulezzz |
|
|
Glöm att en 318 is drar min 325a ! Sen kan man ju styla en bil som M bil för att man tycker att kjolarna o speglarna o listerna e snyggare mm Jag har tom röda nålar i min för det e snyggare..... men smaken e som baken.. Tack för ordet!!!!!! Stjärnan under huven... |
|
| Det är aldrig någon som funderat på att vara lite rebellisk och göra en 325 wannabe av en M3 istället för tvärtom som är klart vanligare.....går det att göra det. Tänkte mest om allt får plats bakom kofångarna...framförallt fram? | |
| p. grip: betydligt bättre idé än att göra tvärtom...det fränaste vore ju att 316i-styla än M3:a! | |
|
Och förstöra en bil som en M3 genom att styla den som en 316i... njae.... Min M3 har enbart listerna som det står M3 på, alla andra märken är borta osv. sen sitter ju givetvis då full M3 optik men det gör det ju på enda jävla 316i också.... ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
|
"varenda" ska det vara och inte "enda" ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
| Lagom dos ironi gällande M3-->316i...men hade jag en 316i så skulle det nästan vara värt att M3-styla pga att alla ägare till riktiga M3:or utan självdistans skulle bli så sura. | |
|
p.grip: haha, det har jag åxå tänkt på, vad roligt det vore att ta bort all styling på en m3 å göra den till en 316. alltså, ha kvar motorn men ta bort all m optik å sätta dit en 316 dekal. Tack va mycket bus man kunde hitta på. Nån som gjort det?? ---- ♫ Mitt hjärta kan gå i tu, men min BMW kan gå i tusen bitar ♫ |
|
| E36 M3orna kan väl inte ha mindre än 17" fälgar eller hur äre med det? | |
|
en enkel sak med.. kolla om den har RÖDA mätarnålar.. det har alla ///M.. de andra modellerna har bara vita mätarnålar. |
|
|
Jag kollar alltid bromsarna, det är det enda säkra sättet tycker jag. Men en enklare regel att avslöja en får i ulvakläder är att kolla M märket på skuffen. 99% av alla som M3 stylar sin E36:a sätter bara dit ett M. Ingen 3:a. Men jag kollar alltid bromsarna om jag är osäker. MVH Morgan. Länk |
|
|
Robban: Du bor i Lidköping eller? Bor i Götene och letar efter en M3 E36:a som bara fan just nu. Hahaha..kul det där me" de har varenda jävla 316 också" Föresten! Vet du vem som äger den lila M3 cabben i stan? Den går jävligt bra iallafall. ///M3 |
|
Agge |
Har inte läst alla inläggen här så jag vet inte om någon annan har skrivit det, men har hört att M3:orna ska ha bredare lister än övriga 3-serie. Någon som vet om det stämmer? MVH //Agge Min bil: Länk |
|
Agge: Det stämmer, dörrlisterna är bredare på M3:orna! |
|
|
... har inte M3:orna en större och starkare motor än 318? ;) |
|
| Darklight> Något :) | |
Marcel |
Varför vara en sån wannabe? Det är bättre o ha än att önska sig. Minns ni M5;an (E34) den såg inte som en värsting precis. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.