|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
zodiaken: Det är nog inte tillgången av däck man (läs: eFx) oroar sig för, snarare nya kulor i plånboken... ;) roadZter |
|
|
Ja det är ett återkommande problem det där :) |
|
|
Apropå färg, vem köper en vit bil? Speciellt en ny?? Inget fel på färgen vit, men det bara måste vara så otroligt opraktiskt och svårsålt.. /eFx |
|
|
Hade jag haft pengar så jag inte hade behövt bry mig om andrahandsvärde så hade jag köpt en vit M Coupé och lackat med motorsportflaggan samt rivit ur all inredning och satt i bur m.m. *mmmm* Vit är ju en klassisk motorsportfärg och otroligt poppis i staterna. |
|
|
Helt rätt, men ärligt talat, hade man haft pengar för det hade jag nog ändå inte sattsat på vitt..? =) /eFx |
|
|
Färg går inte att disskutera. Alla har ju rätt till sin smak. Att man se bör tänka lite på andrahandsvärdet är en annan sak. Sen är jag nog lite udda när det gäller färg =) Men imolaröd tycker jag är en skitläcker färg på Z3 Coupé. |
|
|
Här har du alla färger till M Coupen. www.zroadster.net/tim/index.html "Klicka" på Tim´s Z Color Gallery // Doggeli (Oo=oO) |
|
|
Ja, eller ännu enklare - klicka på denna länken: Länk Observera att färgerna gäller både roadstern och coupén, vet dock inte om det är någon skillnad när det gäller färgerna för dessa två modeller... roadZter |
|
|
Precis vad jag letade efter, tack doggeli! /eFx |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
efx: Såg den maskingröna bara i Lopezläcker vinkel dvs bakdelen :)) MVH Hasso |
|
"Lopezläcker vinkel".. muahaha.. det var ett uttryck som hette duga! :D /eFx |
|
Mr Hamann |
Hittade den här gamla tråden så i stället för att göra en ny så ställer jag min fråga här: Vad använder BMW för färgfabrikat? Är det månne Glassurit? Jag har en estorilblå M-Coupe som ska få några förskönande stylingdelar som ska lackeras. Någon som vet? // Mr Hamann |
Mr Hamann |
Ingen här som vet vad BMW använder för färgfabrikat??? // Mr Hamann |
Mr Hamann |
Trodde inte att det skulle vara så omöjligt att få veta vad BMW använder för färg??? Är det ingen som förskönat sin bil med någon spoilerdel eller så som lackat den själv eller fått den lackad? Om ni fått den lackad, vad har de använt för färgfabrikat? // Mr Hamann |
| Man lämnar väl ändå delen till en lackare, berättar färgkod, åsså... blir det bra. Har funkat väldans bra på mina BMW:ar. Om det nu skulle spela någon roll vilka färgkomponentsfabrikat *puh* så får du nog kontakta BMW, dom berättar nog mer än gärna. | |
Mr Hamann |
OKI, ska kolla det. // Mr Hamann |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.