|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Är det bara jag som är nyfiken och hoppas på ett avslöjande gällande vilken färg som bestämts ? Alla ni andra har fattat att vi kanske inte får se förrän bilen är klar....... Grymt&Elakt gjort Bosse !!!! =) Mvh Janne |
|
| Efter alla ring och rösta program på tv:n har jag lärt mig att dra ut på resultatet :-) | |
|
Du är bara feg&elak...... =) Mvh Janne |
|
|
Nu är det dags att visa lite bilder tycker jag. Är lite lätt nyfiken.......tror nog fler kan vara detta. BOSSE, show me what you got. Mvh Jonas B. |
|
|
Vems är 635an i programmet "motor" på torsdag kl 22:00 i kanal 9..?? Inget du vet något om Bosse...? race mot en Mclaren. Mvh Jonas B. |
|
| E24:an i programmet på Tirsdag är inte det samma 635 som körde på Tullinge då det begav sig för 10 år sedan? Om jag inte minns fel körde den låga 10:or med en slutgastighet på 220-230km/h. | |
|
Länk till byggtråd på den aktuella 635:an ! Länk Det programmet vill jag inte missa. Mvh Janne |
|
|
Lessen brynent, men det har inte hänt mycket. Fick fullt upp i våras och hann inte med lackering. Det hela är skjutet till vintern... Men jag kan avslöja att vald (om ej exakt) färg finns med här: Länk Nu har jag fått tag på ett riktigt skruvgarage, så nu börjar jag få slut på ursäkter... :-P |
|
|
Nu är den klar! Så här blev det :-D Länk NOT :-P |
|
|
Men helvete vad snygg den blev !! Bra att du skippade den gula färgen....... =) När jag ser den där e24 an så slås jag av hur olika det kan vara med tycke och smak......hehe !! Ha en trevlig nationaldag i morgon allihopa !! Mvh Janne |
|
| Det samma Janne detsamma. :-D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.