|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Haas! Dra iväg ett mail till rizaq@telia.com så kan du få info och bilder. Mvh/Sam |
|
|
Du har mail! Var förbi och kollade på denna idag Länk riktigt fin. Annat kanske man inte kan förvänta sig med tanke på mätarställningen. Även om den rullat få mil är den ändå snart 3 år gammal.Stort värdetapp inom nåt år. Vad tror ni? |
|
|
Haas, jag vet faktiskt inte vad bilen drar i jämn fart på motorväg men jag gissar mellan 7 och 10 liter på 100 km. 120d klarar sig på mellan 5 och 7. Som referens kan jag nämna att jag låg på 7,1 i snitt över tre år med min 120d och ligger hittills på 1,1 med 125i. Men jag framhärdar i att 125i har en drömmotor som är perfekt för bilen och avgasljudet...well. När det gäller värdeminskning kan du ju räkna med halvering av värdet på tre år oavsett vad du köper. Slutligen, håll dig borta från svart. Extremt svårt att hålla rent. Ser lätt lite dassigt ut, särskilt med 17" av någon anledning. Tycker jag. I min signatur ser du min bil. /m Mina bilar: Länk |
|
|
Nu ville du ju inte ha en E81, men annars ser denna ruskigt prisvärd ut. Länk |
|
| Visst är svart metallic en svår färg och känslig för smuts men då den är ren så är det, enligt min ringa åsikt, den snyggaste färgen :) | |
|
E81 kan också fungera även om E82 går i första hand. Vet att många mörka färger är svåra hålla rena, speciellt svart. Haft två svarta bilar tidigare, Vill helst ha någon mörk blå, men svart fungerar också. Om det nu blir en E82 så kommer inte några 17" sitta där förutom v-däcken då :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.