|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| På min ABS styrenhet står det (till skillnad från vad som står på RealOEM) 0265109021. Vad jag förstått är det INTE vanligt att de fallerar? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det står både Boschnummer och BMW nummer och tillverkningserienummer. Nej det är ovanligt att de av den gamla typen falerar. Jag syftade på länken i dit tidigare inlägg på din hydralenhet, där kommer det fram en bild till höger på ett 540motorrum där man ser den gamla smala typen av enhet.. En 97 med ABS/ASC-T ser det ur så här. Länk På en allt i ett, där ser du även att det finns en rep-enhet som reservdel. Länk Det är inte svårt att skruva ned handsfacket. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Måste den äldre modellen också kodas in mot bilen på BMW, vad jag förstår så ska det gå att köpa en äldre och plugga in direkt. Jag sitter med en bil där själva pumpen låten trots att den är avstängd. En av delarna som jag misstänker är just denna. Jag har en 96a 523 | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
danielB , har du kollar reläna till Absen sitter i elektronikboxen under höger kupefilterhållare. Brukar vara det vanligaste felet. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Hasso, tack för tipset! Kollar direkt när jag kommer hem. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.