|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Forny, nej det finns massor av kunskap på detta forum men ibland dyker det upp folk visst ska läxa upp alla hur dåliga bmw är osv osv. Är väl en del av charmen också så det inte bara blir stelt och formellt. Man får ta saker med en nypa salt, jag menar någon som inte ens gillar bmw, varför ska man vara här då ? |
|
| Rätta mig om jag har fel, men om man försöker sig på en kvalitetsbedömning av ett märke så måste det väl finnas något att jämföra med? Eller är BMW "den enda guden och du ska inga andra gudar hava..."? Är ju hyffsat fjantigt om man tar upp spaden och börjar kasta sand så fort nån nämner att det finns mer än en tillverkare av bilar. Eller är det här fördomarna av BMW-ägare infrias? I hope not! | |
| Tomas, förstår inte riktigt vem ditt inlägg riktar sig mot. | |
| Tomas: Du slog huvudet på spiken, mitt lilla frågetecken var ett försök att se nackdelen med ett tätare serviceintervall ur ett lite större perspektiv. | |
|
Kvalitet är ett ord som kan tolkas på många sätt,i mitt fall finns det knappast nån form av kvalitet längre inom något område. Det mesta tillverkas att hålla en "rimlig" tid sen går det sönder.Tex bilar är likvärdigt skräp, när dom blir medelålders så går dom sönder. Ta tex E39an så är nog den bilen den sista skapligt byggda bmw,men att ställa den bredvid tex 264an så räcker det att stänga dörren på Volvon så inser man att bilar aldrig kommer att byggas så bra igen. Visst är ju en ny bil trevlig och bra men tyvärr så är den inte ny så länge och efter några år så behövs inte mkt för att fasaden ska rasa. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
@captainoats Words :) Forry |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.