|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Bra jobbat att köra nästan 10K mil på 2år! Ca 13mil/dag året om.. :-) |
|
|
Länk Den här dök upp idag, någon som vet någonting om bilen? |
|
| Intressant att man backar ner bilen i en damm för att ta kort på den... den var ny för mig! | |
| Jaha... nu är den borta, efter en dag på blocket. | |
|
AHG hette den. Tror inte man behöver gråta blod. Verkade inte vara nåt kanonobjekt. Rost vid tanklocket, nån taffligt monterad eftermarknadsstereo och rullat ganska långt samt lite avvikelser från originalskick (om det nu är viktigt). Gamla motorn dessutom och dåligt med utrustning. Inget jag blev intresserad av för 83tkr. Tror vi ska hålla oss till vårkanten. Då kommer det finnas fler att välja på och dom som ska sälja kommer inte att kunna hålla några fantasipriser. M5 E39 i Sverige Länk |
|
fredde 7 |
HD91:Jättebra sida du byggt...hoppas du forsätter bygga ut den med ännu mer fakta..jag följer den med intresse. /Fredrik |
|
Tackar Fredrik! Men det är många fler än jag som bygger på den. Vi gör vårt bästa för att hålla det på en bra nivå och givetvis ska den byggas ut mer (bl.a med M5 E60 i Sverige). Har själv lagt mest energi på M5-registerna. Historik, utrustning, bes-uppgifter och tidigare annonseringar verkar intressera många. Har märkt att det är en ganska bra tillgång nu när man själv letar en. M5 E39 i Sverige Länk |
|
|
RNE annonserad igen. Höja priset är en intressant taktik när man inte blir av med grejerna. Nu 99tkr. Länk Ingen som kan köra en Carfax på bilen? Jag tittade på besiktningsuppgifterna och 2008 hade den gått 15600. Hade varit intressant att se vad den stod på 2004 enligt Carfax. SBP ger bara protokoll 3 år tillbaka i tiden. Så har vi svart på vitt menar jag. M5 E39 i Sverige Länk |
|
|
Nu har carfaxen lagts upp av en medlem på M5portal. Verkar inte vara skruvad. Nån har matat in felaktiga uppgifter i ISPA Light för 2004 antar jag. Del av utdraget: 2005-03-16 126 862 km Fordonet besiktat av Bilprovningen i Hörby, Sverige. Ordinarie kontrollbesiktning genomförd. Besiktning med anmärkning utan krav på efterkontroll . 2003-09-02 Bilrutorna är stöldskyddsmärkta med bilens registreringsnummer. 2003-04-02 70 501 km Fordonet besiktat av Bilprovningen i Trelleborg, Sverige. Ordinarie kontrollbesiktning genomförd. Godkänd besiktning. Eller så har bilen gjort 9100 mil på nästan exakt 1 år (inte troligt). Måste vara skrivfel hos BMW (har sett sånt förut). Troligen hade den väl gått 116.000 men någon kastade om siffrorna och fick det till 161.000. M5 E39 i Sverige Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.