|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
|
Det tackar jag carsten! Jag bjuder på öl!! |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Jaa! Tack! |
| Vilka jävla dårar som smyger runt utanför folks hus och fotar deras bilar... | |
| Väldigt dålig stil att bete sig på sätt. Stå för vad ni har gjort och ge er tillkänna! | |
|
Vem har sagt att vi är gubbar och smyger kring folks hus (och till och med antydningar på att vi skrämmer barn)... Jag nämner inga namn... |
|
|
Nu agerar jag moderator. Håll er till ämnet. Alpina med en skön V12:a. |
|
Verdi |
Men herregud. Det är en bil. En rätt gammal bil numera. Varför ska man inte få ha den som bruksbil? Om man äger en bil får man väl göra vad fan man vill med den. |
|
Håller med Verdi, bilen kostade under 50 papp= Ingen utställningsbil direkt mao. Piska skiten ur den om det behövs, jag hade förstått resonomanget ifall det hade vart en bil i mintcondition och kostat det dubbla eller mer. BMW M-POWER |
|
|
Ja nu behöver ju inte prislappen avgöra skicket på just denna bil som diskuteras :-) Ibland kan man ha turen att göra ett klipp :-) Många som har fantasipriser, prislappen och efterfrågan hänger liksom ihop :-) |
|
|
Tidigare i tråden nämndes Rainer Witt och mycket riktigt var B12 5,7 nr 34 hans första Alpina , den köptes tillsammans med B12 5,7 nr 23 som användes av hans kompanjon. Nu håller Rainer på att färdigställa ett privat "Alpinamuseum" där han kommer att ställa ut de 29 st Alpinabilar som han idag har i sin ägo och vem vet kanske det hinner bli några fler innan allt är klart . Alpina Club Schweden Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.