|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Om ni får välja valfritt ifrån dessa färger Länk Vilken färg väljer ni? | |
| Estorilblau alla dagar i veckan! | |
|
Av standardfärgerna: Tanzanitblå Av Individualfärgerna: Azuritsvart ...men Copper var iofs riktigt frän också...eller Vermillion?? Fasiken va svårt det var då :) |
|
Verdi |
Moonstone. |
|
Silver såklart :) Länk Länk Länk -Tihe Suryoye- |
|
|
Min röst hamnar på 1) Estorilblå 2) Mineralgrå BMW M-POWER |
|
|
Prinsblue härlig färg men finns väl ej? Likaså tanzanit. Mineralgrey, imperialblue blir annars mina röster. Men han verkar ha glömt carbonsvart som säkert kunnat toppa. /Anders |
|
|
Som Gino sa.. Ställningen är alltså, drrrrrrrrrr: Estrilblau +3 (Tanzanitblau +1) (Azuritschwarz +1) Moonstone +1 Silber +1 Mineralgrau +3 Imperialblau +1 |
|
|
1. Estorilblå 2. Phantomblue |
|
|
1. Estorilblå 2. Mineralvit |
|
|
För mig är det skillnad på att välja en färg som ser fräck ut idag och en färg som håller 3-4 år, eller hur länge du tänker behålla bilen. Stiliga: Phantomblau Glacierblau Azuritschwarz Citrinschwartz Mineralgrau Titanium Tiefseeblau Singapurgrau Trygga val: Spacegrau Imperialblau Saphirschwartz Habba, habba! :D Melbournerot (om M-sport) Vad i he... Poisongrün Limonegelb ---- BMW CS #6212 |
|
|
1. San marino blau 2. mineralweiss |
|
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Mazda MX-30 -22 |
Jag vet vad jag skulle välja!! |
|
Om de inte är lemans blå, vad kan de vara då? :-) Finns ju några riktigt läckra varianter av blått att välja på. Valet skulle bli svårt trots att estriol finns. |
|
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Mazda MX-30 -22 |
Det får nog bli LeMans blå, så den passar till övriga. |
|
Koppar, tenn, titan: jag gillar tydligen metaller! Fast mera roliga sportiga är ju: Atacama, Sakhir, Mineralvit Eller regionala: Havanna, Marrakesh, Valencia, Milano #1: Imperialblau /Panzer |
|
| lizzard green vilken jäkla färg så jäkla snygg | |
|
Brilliant röd är riktigt fin. mvh |
|
|
San-marino-blau /DJ |
|
| Estorilblå eller Melbourneröd är dom två snyggaste på BMW F30/F31. Lätt :D | |
| Beställde min 328M sport i mineralgrå.....men tycker ändå estorilblå är den finaste..bäst o inte sticka ut för mycket i röv jante sverige. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.