AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.485

Nya 4serie Coupé är visad.

Sida 1 av 2
Länk riktigt snygg!

Stephan
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Håller med, riktigt fet.

BMW M-POWER
Fr
2.517
Fransosen
330Ci Cab M-pkt -03 (e46)
750Li -09 (f02)
JA TACK!

Niklas

Fransosen
oj vilken skönhet! Väldigt mycket snyggare än vad jag trodde och oerhört mycket snyggare än E92 som jag inte tycker är så där jättesnygg längre. Den här ger dock väldigt mycket habegär!

/Anders
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Håller med, mycket snyggare än jag trodde efter att sätt spionbilderna.
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Sköna linjer men en aning överarbetad i fronten. Lite för många kurvor och linjer för mitt tycke där.

-------
//Lövet
do
641
dobo
BMW 640 GC n55 mhd steg 2+
Riktigt snygg!
Jo
246
Jopovic
325DA E92 Coupé M-sport
Det är fortfarande en conceptbil! Hoppas verkligen att den slutgiltiga bilen är stilrenare än den där, fronten och bakkjolen är alldeles för överarbetad och ser barnslig ut, och "gälarna"? på framskärmarna ser verkligen förjävliga ut. Inredningen är dock sjukt snygg, om man bortser från det bruna innertaket :)

Hoppas bara att dom fortfarande gör en M3 Coupé och inte döpa dom till M4..
Om det kommer en M3 så lär väl den vara en sedan antar jag, annars verkar ju inte numreringen av modellerna helt logisk.

/Anders
oj oj oj vad snygg :D hoppas bara den inte blir alldelles för dyr.. vad tror ni om bakljusen? visst formen kommer vara samma men kommer insatsen vara det?
samma sak häller medinsatsen i framlysena.. tror det kommer ändras till den produktionsklara bilen vilket är synd för baklysena är sjukt snygga
Buspelle
Den ser verkligen ut som ett klart lyft jmf alla föregångare. Skiljer sig markant från den vanliga 3-serien. Front och rumpa är ju svårt överarbetade, men lär knappast återfinnas på produktionsbilen.
Jo
246
Jopovic
325DA E92 Coupé M-sport
Jag tror tyvärr att det blir så, men det vore otroligt tråkigt om en sån ikon som BMW M3 slutar tillverkas som coupé och cab och bara finns som sedan eller ännu värre som kombi, det är M5ans område!
Redan från början fanns M3 som coupé och cab och så ska det fortsätta!

Känner mig ganska gnällig nu.. :)
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Gillar!

----
BMW CS #6212
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Snygg!
Tycker att den ser lite överdesignad ut både fram o bak.
Front stötfångaren påminner mig om KIA:s grill och det är inte positivt...
Visa användare
380
P-OA
G30 530e -20
U06 225e -25
Fan ta BMW, det här är ögongodis, ur vissa vinklar till och med porr! Gillar dock inte "Concept", sätt den i produktion bara. :)
Fronten var inte snygg.
Kommer KIA stämma BMW för att ha kopierat deras design på fronten tro? ;-)

I övrigt riktigt snygg bil!
pe
207
peca
E61 Touring LCI
Snygg! Vill ha!! Vad är KIA?
Gillar allt utom baken där jag kan hålla med om att de överarbetat designen. Kommer garanterat itne se så ut på produktiobnsbilen. Fronten däremot kan jag tänka mig att de behåller. Gillar samtliga lyktor, BMW har skärpt sig på sistone!
Jo
1.160
Joofa
G61 i5 eDrive40 Touring -25, M- Sport, Tanzaniteblå
Oj! Den ser riktigt lovande ut!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.