AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
59.242

Hur lyckas man risa ner M3 så mycket?

Sida 7 av 10
Jo
108
Jonuzi
BMW M3 2002
Jodå, men förr förra gången höjde Audifian från 80500 till 130000, och sist var jag med o budade upp till 90 elr nåt. Audifian är föregående ägare så att han budar verkar inte riktigt logiskt...
m-
37
m-g
3,0cs -72
520D touring m-sport -08
Haha röker du flusstråd?

först va du bara me o buda kring 60-70 sen 90 nu, och i den första auktionen va det fler än dåren audifian som buda upp den från 90-
Följde själv auktionen då

Börjar ni inte komma lite väl långt ifrån ämnet nu? Är det någon som rökt något är det väl puckot som svinat sönder hela bilen.
ni
520
niklas100
520d 2008
Hur vet du att audifian är föregående ägare ?
Har du varit o kollat på bilen ?
Jo
108
Jonuzi
BMW M3 2002
KVD har själv sagt att det är han, och han bor inte så långt ifrån mig.....
ni
520
niklas100
520d 2008
Skitsnack du tror väl inte kvd går med på att ägaren går in och budar upp priset på bilen
Och även om de skulle göra det tror du att de skulle berätta det för dig isåfall då faller liksom hela trovärdigheten hos kvd
Så jag föreslår att du håller dig till sanningen o låter bli vilda spekulationer
Jo
108
Jonuzi
BMW M3 2002
niklas100

Nä jag sitter o hittar på en massa skit för jag har inget att göra, just för att reta upp er.
Ja det är han som är föregående ägare, då en polare har snackat med honom och han har själv bekräftat det. Vill du ha adress och tel nummer också?
Jo
108
Jonuzi
BMW M3 2002
Vilda spekulationer?

Det är nåt folk på just detta forume är jävligt duktiga på....
ni
520
niklas100
520d 2008
Det ändrar sig hela tiden först fick du info från kvd att det var ägaren och nu va det en polare som berättade det om det nu skulle vara sant så tycker jag att det är väldigt intressant att kvd tillåter gamla ägare att trissa upp priset på bilarna speciellt då den gamla ägaren vunnit budgivningen också
Men isåfall tycker jag att du ska sprida detta till så många som möjligt så att alla kan undvika kvd då de tydligen medvetet trissar upp priset på bilarna
ja
201
janne86
BMW 520 d Touring F11 -2011
Är väl som på Tradera att bara regga en person och buda på sin egen pryl om man vill?
Så visst kan man trissa upp priset, det är väl inge nytt?

Men enligt Jonuzi vet ju Kvd det är han så han lär ju buda som sig själv vilket verkar rätt osmart om han bara ska jävlas?
För han lär väl inte fått loss massa pengar så han kan köpa den tycker man
ni
520
niklas100
520d 2008
Ja att folk trissar upp bud är inget nytt men att auktionsfirman vet om det och berättar det för övriga spekulanter var nåt nytt
Jo
108
Jonuzi
BMW M3 2002
Enligt samtal så har dom haft diskussionen uppe ang audifian o tydligen ska dom blocka honom men inget har hänt...... jaja, tycker den är för dyr nu ändå....
Det är väl inget som säger att KVD visste om att Audifian var förra ägaren innan budgivningen var över? Ni har ju tydligen hängt upp er helt på det. Vem vet om de försökte få tag i honom utan resultat och det nystes upp vem personen var. När annan budgivare kontaktar dem och frågar vad som försiggår eftersom den varit ute flera gånger och personen har varit en av dem som haft bland de högsta buden.

Detta är väl knappast någon rättegång bakom stängda dörrar med högsta sekretess. Ni har ju mer konspirationsteorier än många andra knäppgökar.

Det återstår väl att se vem som har rätt angående detta.
ja
201
janne86
Vilka ni 9194?!! Du va nog tröttskalle när du skrev
ni
520
niklas100
520d 2008
Den ende som påstått att det är ägaren som är audifian
Är jonuzi och detta har han tydligen fått bekräftat från kvd
För övrigt så verkar kvd fortfarande tillåta honom att vara med
Visa användare
635
WGG
325i Touring (e91)
Jaguar F-type R
Senaste noteringen från KVD:

560815
BMW M3 Coupé (SMG+Helläder+343hk)(Rep.objekt)2002
90 000 kr
sheriff90
2013/01/15

Återstår att se om den kommer ut igen, eller om den äntligen blivit såld på riktigt...

ja
201
janne86
Hade ju vart lite kul om nya ägaren la upp en projekttråd hehe
Om han nu betala dom 90?
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Det blir nog ingen projekt tråd än eftersom den nu är ute på kvd igen, de har väl snart fått ihop 10-15 tusen i enbart slagavgift på den skrothögen:-)

ja
201
janne86
Ja men måste ju va nå mer fel än det dom skriver ut som köparna hittar kan man tycka? Då får dom väl inte in nå avgift?
Eller läser dom inte vilka fel den har?

Snart kan dom ju lika gärna sälja den i delar, har ju vart ute 4-5 gånger nu
Z4
482
Z4-pirayaN
BMW Z4 3.0 Roadster -2003
VW Passat -2013
eller bara rent av sälja den till en seriös köpare för 50kkr?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.