|
Sida 5 av 10
|
|
|---|---|
|
Nu e den tillbaka på Auktion |
|
|
Som en särimner! |
|
|
Tycker KVD borde uppdatera beskrivningen med vad köparna har anfört för skäl. ------- //Lövet |
|
|
Idag var vi på kvd i kungälv och så snackade vi om denna m3a. De påstår att den första hade inga pengar och ville ta den på finans men fick avslag, Och denna gång så har de försökt nå kunden flera gånger utan resultat, Där stod också en Ferrari 550 med reg nummer XSA595 , Så där i skicket, De hade inte infon om hur dan den är i maskinen, |
|
|
Ah, KVD har sin beskärda del av drömmare också... ------- //Lövet |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Nu skulle man kunna skriva en hel del med ironi - men jag avstår. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
|
3e gången gillt då den är ute, verkar inte så kul sälja på kvd när den som vinner budgivningen inte köper den ändå! Länk |
|
|
Man är inte tvingad att köpa bilen om man hittar något att anmärka på som de missat i beskrivningen. Vill man backa ändå så tror jag att man kommer undan med slagavgiften. |
|
| Smidigt för kvd om dom nu gör som det står på hemsidan 2990:- * 3 och samma bilder text och allt så då blir det ju en guldgruva att sälja samma bil flera ggr dock så tror jag inte de fått in några pengar från nån av köparna men intressant att se vad den landar på jag tänker ju i allafall att har den vart ute 2 ggr redan och ingen ville ha den så måste det vara nåt större fel på bilen | |
|
Denna texten borde väl täcka det mesta... "BMW-Coupé som säljes som reparationsobjekt, se anmärkningar. Pga att bilen säljes som rep.objekt, kan det finnas anmärkningar som inte är specificerade." Ska bli intressant att se hur överprisad den blir denna gången. |
|
| GE: Ja det har du rätt i, då kan ju bilen va hur risig som helst.. | |
| Jag gissar att den går för 125k denna gången skulle va intressant vad det är för köpare som tycker den är värd 130-140 som den sålts för tidigare | |
| Det är förra ägaren som budar o inte löser ut bilen, han försöker stressa upp priset....... | |
|
Jonuzi, håller me dig ! Förra gången gick bilen från 80 till 130 av Audifan Nu ligger högsta budet av Audiifan Han kanske försöker deala med finansbolaget |
|
| Tror inte de mycket lån på den eftersom reservation priser går vi 40 - 50 så de inte mycket pengar de handlar om | |
|
Hmm, undrar hur han gör det. Som budgivare måste man ange personnummer. KVD borde ju blockera honom ganska fort kan jag tycka? ------- //Lövet |
|
| Märkligt att inte kvd spärrar den användaren om han nu inte kunde betala | |
| Hur mycket lån det finns borde vara ganska ointressant det har säkert gjorts en värdering när de besiktigade bilen och jag skulle tro att det är det som styr reservationspriset | |
|
Tror ju inte det är förra ägaren som fått loss pengar och ska köpa den igen! Har man inte haft pengar betala lånet så finansbolaget tar tillbaka den och även risat ner den så där och inte skött nånting så varför skulle just han fått loss massa deg och ska fixa den?? Och va han haft för kredit på den vet vi ju inte så klart, dom kan ju inte sätta reservationspriset efter det så klart! Hade han 200k på den så kan dom ju inte sälja den för det |
|
|
Andreas Löfgren...Hur svårt tror du det är få fram personnummer på folk? Du tror inte nån kan få fram personnummer och regga fejkgubbar och t.ex. ha ett oreggat mobilt bredband |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.