|
Sida 3 av 10
|
|
|---|---|
|
Häpnadsväckande! |
|
Ja 153 Mercedes C63 AMG kombi 2011
BMW M3 E46 "CSL" ESS 2002 BMW 320d x-drive M-Sport E91 2010 |
Jag tänkte betala 105k men det tyckte jag var överpris redan där:-) |
|
Är det fejk bud tro? nån som fjantar sig? Kan man regga en (gubbe) och buda bara? |
|
| Nja, flera olika som budade. Skaffar nog en från italien eller tyskland isf kvd överpris. | |
| Många sådana här bilar kommer ut två veckor senare igen så det känns som folk chansar alt läser dåligt åker o provar bilen och ångrar sig | |
| Den siste idioten är inte född, vilken hög med skit. | |
|
Varför engagera sig såsom vissa här i tråden har gjort. Jag skulle inte ha köpt bilen ens om jag fick den för under 100 kkr men bara för det behöver man inte kalla köparen för idiot. Har ni glömt att det sitter ett kompressorkit på bilen. |
|
|
Nåt många gärna glömmer är att om de körde sina egna bilar till KVD skulle de också framstå som vrak. De är oerhört noggranna i sin undersökning av bilarna. ------- //Lövet |
|
| Riktigt synd på en sådan härlig bil. Sjukt att de ens går att behanda en bil på sådant vis, oavsett modell. | |
|
Killen som la bud kanske fick kalla fötter ? KVD är forfarande ägare : Förvärvsdatum:2012-11-26 M3/// Mullret |
|
|
Ja menar det, vem som helst kan väl hålla på buda där? Inte säkert dom som buda ens har 1000kr i fickan väl? eller hur funkar det? |
|
|
Visserligen kan man kan alltid fejkbuda. Var på någon auktion för 25 år sedan när KFM sålde diverse mobiltelefoner, Nokia Talkman, typ. Någon i publiken la ett högt bud, men när KFM påkallade betalning hade budgivaren stuckit. ( anledning är att de hoppas dra in deg till KFM under tiden så de får tillbaka sina pinaler, kan ju vara betydligt mindre än vad telefonen var värd i detta fallet ) Behöver inte alls vara så här i detta fallet, bara en anekdot från mitt tidigare liv i Malmö. Ursäkta Off Topic. M3/// Mullret |
|
|
Du kan dra dig ur auktionen om du hittar fel som inte var upptagna i beskrivningen. Sen kan du förstås bara låta bli att betala men då kan du inte använda det personnumret/orgnumret på andra auktioner. ------- //Lövet |
|
| Som sagt den kommer snart ut igen | |
Ja 153 Mercedes C63 AMG kombi 2011
BMW M3 E46 "CSL" ESS 2002 BMW 320d x-drive M-Sport E91 2010 |
Det var Wasa kredit som ägde den när den var till salu sist. KVD kanske förmedlar kredit?? |
|
KVD säljer återtagna objekt absolut. Dock är de flesta bilar som säljs av finansbolag på KVD inte återtagna objekt utan avslutade leasingar. ------- //Lövet |
|
| Stämmer som lövet säger dock så ska man nog passa sig för lite äldre bilar som säljs för finansbolag för om ägaren inte klarade att betala krediten på bilen så säger det nog en hel del på hur bilen är påkostad i övrigt | |
|
Ute igen: Länk |
|
|
Inte helt oväntat. Nån som ser en skillnad i beskrivningen? Köparen borde ha skyllt på någonting när han vägrade köpa bilen och då borde det dyka upp i beskrivningen. ------- //Lövet |
|
| Med tanke på vad bilen gick för sist så lär det räcka med att köparen skylde på sinnesförvirrning... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.