|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk proportionerna ser ju sjukt bra ut.. hoppas fronten och baken blir mins lika snygga som f30 för då är detta bmw:s snyggaste coupe på länge | |
|
Sånt här vill man inte se när man nyss har skrivit på ett nybilskontrakt... |
|
| Herregud vad den där kommer bli snygg i m-sport skrud. | |
|
jag som sagt att jag inte ska lägga pengar på ny bil men fyfan alltså.. råna en bank för nya m4:an eller vad säger ni? |
|
|
I det där formatet skulle det passa bättre att kalla den 2-serien. Vad den än heter så verkar det blivit en riktigt lyckad design! |
|
|
ok, så nya 4-serien är alltså uppföljaren till e92:an. Skall följas med intresse :) |
|
|
Riktigt fin, finns ju risk att det blir dyrt när den kommer ;) /DJ |
|
| hoppas på en 2-serie coupe oxå.. mer couper åt fålet är aldrig fel hehe | |
|
ser kanonfin ut, fullföljer de vackra traditionerna från E92 och E46 coupé, där nog ändå E46 coupé är snyggare än många E92. /Anders |
|
| Riktigt snygg! | |
| När har 4-serien premiär?? När jag ser denna svalnar tankarna på att beställa en M135i... | |
|
Tjusig - den här ser man fram emot! :) ---- BMW CS #6212 |
|
| Trevliga linjer, torde väl komma som cab med då..? | |
|
Länk SJUKT SNYGG !! Mvh |
|
| Väldigt snygg! | |
| ser ju sjukt lovande ut i alla fall | |
| Eh...är det en E92 facelift?? :) | |
|
Mmmmmmmm M4 !!!!!!1 |
|
|
Snygg bil, helt klart. Väldigt lik e92an men ser ut och vara ganska mycket större. Förstår dock inte varför det ska bli en 4-serie nu för? Och jag hoppas VERKLIGEN inte att det här betyder att det inte blir några fler M3 Coupé! |
|
|
All BMW-logik talar väl för att 3-serie coupe ska heta 4-serien. Ger man det lite tid så känns det nog bättre men just nu ligger ju inte fyran rätt i munnen, eller för ögonen. __________ Mvh Grelle |
|
| Prisnivå? Som vanliga 3-serie coupe eller vad ska man tro? Var börjar motorpaletten? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.