|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Verdi: Vilken Attityd?? vad har jag skrivit här i tråden som är kaxigt eller störande? Att jag skrev att företaget inte vill synas? ÄR det ditt problem eller? Så ge fan i spekulationer och annat, det du gjorde nyss är i dagis nivå där du inte hade något att komma med så därför anklagar du företaget för skatte fiffel... SUCK!!! Nej lägg ner och gå vidare så slipper det bli mer Off Topic! |
|
Verdi |
Har väl inte anklagat dem. Bara försökt komma på en vettig förklaring till varför de inte vill synas. Och det jag såklart inte gjort om du inte hållit på med allt hemlighetsmakeri. Allt som inte tål dagsljus är per definition skumt. Så är det. Ingen dagisnivå. Det är du som är ung och naiv. |
|
3MW: Det var ju du som skapade sidospåret genom, att som självutnämnd presstalesman för företaget, skriva att företaget ansåg detta forumets medlemmar vara omogna. Oavsett vilket forum du skrivit den åsikten på hade du fått en sån här diskussion. Det måste du väl ändå inse själv eller? Om någon indirekt kallat dig för omogen, hade du inte då velat vet vem det är? Vad mycket "bra" publicitet du givit företaget! :-) |
|
|
Jag skrev inte att folket är omogon utan att forumet överlag är det då det istället för fakta och bevis oftas spekuleras i saker och ting. och med tanke på att jag är ÅF för företaget i fråga så kan jag och har all rätt att uttrycka mig ;) Men om du känner dig träffad av att kallas för omogen så är det inte mitt fel eller hur? :) Jag tycker inte att företaget har fått varken bra eller dåligt publicitet då företaget inte har kommit fram. Verdi: Att du tycker att jag är ung och naiv är din personliga åsikt mot mig och det finns inget i världen som jag bryr mig mindre om tyvärr. (tror inte TS gör det heller för den delen då det inte ger svar på hans fråga om "chip till 535i) Så gott folk som alla andra trådar på AP så har även denna slutat som förväntat. Hahaha jag hade visst helt rätt om AP trots allt :p |
|
| Well played, Mr Troll :) | |
|
Så var pajkastningen igång, suck... |
|
| Nu till 10000-kronorsfrågan: Vilket är det hemliga företaget? Mycket pengar i potten nu... | |
| Tyvärr benägen att hålla med 3MW, detta forum förvandlas sakta till något sorgligt. Håll er ontopic, synd att inte moderatorn är mer aktiv. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.