|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Den som köpte den vid auktionen har jag citerat i inlägg ovan, när bilen blev ifrågasatt. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Ok! Trodde att det var den nuvarande ägaren som skrev det där | |
|
Han som har fått bekräftat från KFM att bilen gått mindre måste ju vara lite... ja dum faktiskt. Hur i hela friden kan KFM bekräfta såna saker?? Om det är någon som har koll så är det ju BMW, inte KFM. KFM har förmodligen bara läst av mätarställningen i instrumenthuset och inget annat. Än är inte den sista i...en född, helt klart. Sjävklart försöker han upprätthålla skenet eftersom han antingen är grundlurad själv eller fullt införstådd med bedrägeriet. Ska bli spännande att se hur detta slutar och jag hoppas att ingen går på denna citron. Niklas Fransosen |
|
| Kronofogden lämnar inga garantier över huvud taget så varför de skulle garantera en mätarställning kan man fundera på. | |
|
Så har det hänt... Bilen är såld till en person med samma efternamn som ägaren som haft den sen 2013-01-21 men i Hofors. Nu får vi se om den dyker upp igen på försäljningsmarknaden. /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
| Han märkte att den inte gick att sälja så en kusin eller farbror får köra den ett tag till innan han försöker sälja den igen :D | |
|
Förefaller som att den är ute igen Länk |
|
| Rätt miltal nu? | |
| Det där är väl inte samma bil? | |
| Mitt antagande grundar jag på bilens färg samt att den är påställd exakt samma dag. Visst, det kan vara förhastat men oddsen är nog rätt höga för att det skulle vara en annan svart 760 av samma årsmodell. | |
|
Låt oss säga att det är fel bild. Bilen stämmer i övrigt med det som är sagt hittills i tråden. Jag tror att det är vår kära CMM159 som syns igen ;) |
|
| Jag är inte våldsamt insatt, men den har helt plötsligt gått dubbelt så längt och har andra fälgar så jag misstänkte att det va en annan bil. Ni som är mer insatta har säkerligen rätt! | |
| nä de är fel bil | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Hur många 760 finns det i Gävletrakten av årsmodell 2003 som är uttagna 2005 i den kulören skulle förvåna mig om det är flera än 1. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| annonsen är borta... | |
|
Annonsen är kvar: Länk Ingen som har kontrollerat regnummer eller slagit till? /Thomas |
|
|
Tillverkad 03, uttagen dec 05, säljs som 06:a... |
|
|
En lugn dag på jobbet kan man ju minnas saker... Annonsen var borta och nu är det en kvinna född 1974 i Bromma som köpt vår CMM159. Har bilen nu äntligen hittat hem? ;-) /Thomas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.