|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Hej, Efter att vi i en annan tråd kommit fram till att VFL (pre face lift) är snyggare än allt annat på jorden så känner jag att det finns sug efter en 760. Vet nån nånting om denna bilen? Länk Den ser fin ut men 9000 mil känns ju lite.... Är det nån som har lite koll? /Thomas | |
|
Snygga fälgar, BBS RS, jag har likadana på min X5. Den ser sänkt ut, eller hur? Individual-inredning. Utrustningslista: VIN WBAGL81040DG60053 Type code GL81 Type 760I (EUR) E series E65 () Series 7 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine N73 Displacement 6.00 Power 327 Drive HECK Transmission AUT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER NASCA SCHWARZ (U6SW) Prod.date 2003-01-10 S265A REIFEN DRUCK CONTROL (RDC) Tyre pressure control (TPC) S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG automatic trunk lid mechanism S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S442A GETRAENKEHALTER Cup holder S453A AKTIVE SITZBELUEFTUNG VORN Climatised fornt seats S454A |
|
| Nu kom bara halva utrustningslistan med. :( Jag har tre MacBooks, AutoPower har slutat fungera på alla Macarna den senaste veckan, ska pröva från en Windows-maskin.... | |
|
Snygga fälgar, BBS RS, jag har likadana på min X5. Den ser sänkt ut. Utrustningslista: VIN WBAGL81040DG60053 Type code GL81 Type 760I (EUR) E series E65 () Series 7 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine N73 Displacement 6.00 Power 327 Drive HECK Transmission AUT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER NASCA SCHWARZ (U6SW) Prod.date 2003-01-10 Code Description (interface) Description (EPC) S265A REIFEN DRUCK CONTROL (RDC) Tyre pressure control (TPC) S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG automatic trunk lid mechanism S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S442A GETRAENKEHALTER Cup holder S453A AKTIVE SITZBELUEFTUNG VORN Climatised fornt seats S454A AKTIVE SITZBELUEFTUNG IM FOND Climate-controlled seats, rear S455A AKTIVSITZ FUER FAHRER/BEIFAHRER Active seat for driver and passenger S460A KOMFORTSITZE IM FOND, ELEKTRISCH Comfort seat, rear, electr. adjustable S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Seat heating, rear S601A TV-FUNKTION TV function S612A BMW ASSIST BMW Assist S613A INTERNETBASIERTE DIENSTE Internet-based services Code Description (interface) Description (EPC) S616A BMW ONLINE BMW Online S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control S670A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional RDS S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Delete clear coat S934A WINTERREIFEN AUF LM-RAEDER Dummy-SALAPA S940A SONDERWUNSCH AUSSTATTUNG special equipment BMW Individual S998A ANLAUFSTEUERUNG INTERNE BEDARFE Dummy-SALAPA Code Description (interface) Description (EPC) S202A STEPTRONIC Steptronic S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S220A NIVEAUREGULIERUNG Self-levelling suspension S223A ELEKTRONISCHE DAEMPFER CONTROL(EDC) Electronic Damper Control (EDC) S229A DYNAMIC DRIVE Dynamic Drive S245A LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH Steering wheel column adjustment,electr. S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Side airbags for rear passengers S302A ALARMANLAGE Alarm system S323A SOFT-CLOSE-AUTOMATIK FUER TUEREN Soft-Close-Automatic doors S356A KLIMAKOMFORT-VERBUNDVERGLASUNG Climate comfort laminated glass S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Climate comfort windscreen S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Sun-blind, rear S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Interior/outside mirror with auto dip S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Comfort seat with memory Code Description (interface) Description (EPC) S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A REGENSENSOR Rain sensor S522A XENON-LICHT Xenon Light S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional S630A AUTOTELEFON MIT SCHNURLOSEM HOERER Car phone with cordless receiver S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL HiFi System Professional DSP S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German |
|
| ja den ser ju ok ut men milen bör nog kollas upp lite nogrannare | |
|
Jag ska lyssna angående miltalet. Har jag tur så får jag veta nåt nu när jag hämtar E91:an /Thomas |
|
|
Så då vet vi stt det fattas åtminstonde 7000 mil. 2010 nåddes nästa 16000 i tyskland. Tråkigt. /Thomas |
|
|
SCHWEINEREI ! CMM159 |
|
| Länk | |
| Mätarbackad minst 12'mil | |
| Någon som ringt och berättat för handlaren? | |
| Länk | |
|
Bilhuset i Reftele AB ADRESS Storg. 64 330 21 Reftele Jönköpings län BOKSLUT & NYCKELTAL_______2011-08 2010-08 2009-08 _____________Antal anställda 3___ 4 ___ 3 ____________Omsättning (TKR) 2 420 8 344 10 642 __Res. e. finansnetto (TKR) -634 __ -220 _ 10 Formateringen lär bli fel. MEN, deras omsättning har minskat RADIKALT, och antalet anställda minskat, och "vinsten" är ju -600 kSEK förra året. Denna bil skulle alltså bidra till att vända trenden? /grogg |
|
|
Nu fick dom nog nys om tråden här och fick se sitt resultat så dom insåg att dom var tvingade att höja priset rejält för att komma på fötter(:- |
|
|
Länk Den är tillbaka med samma korta fina körsträcka... /Thomas |
|
|
Lägger upp regnummret så denna tråd hittas om man söker på det med google CMM159 CMM 159 Mätarbackad alltså närmre 12k mil? |
|
|
Gjorde anmälan på båda annonserna. Jävla svinpälsar |
|
|
Vad skulle denna bil betinga för värde/pris med de fakta vi har på bordet? Bilpriser hojtar om småpengar 66-74 för den om det handlar om 22'mil. Vad vore realistiskt? /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
|
Fälgarna är extremt fina. Jag har exakt likadana på min X5, och fick mycket beröm när jag lämnade in de på Intera för renovering i våras. De tyckte det var kul att få jobba med så fina saker, och de är ändå vana vid fina saker där - brukar stå både Maserati och Ferrari parkerat där. Är däcken bara hyfsade så säljer du lätt de för 15 000, det tror jag. |
|
|
Den verkar ju väldigt välutrustad dessutom. På blocket finns det inte ens en 760 som gått mer än 16800mil, enligt annonserna då. Jag kan ju tycka att får man ner den till 130-140tkr och den är princip felfri så kan det ju va värt ändå. Det är ju inte en totalkvaddad bil från USA bara för att den är mätarfifflad. |
|
|
Är inte just denna 760 ute på försäljning med en privatperson som säljare? någon som köpt och "upptäckt" mätarfifflet och försöker sälja nu då eller? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.