|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Vill bidra med ett par bilder på min e61a: Länk Länk Följande är Individual enl utrustningslistan: S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Står inte att färgen är Individual på min: Colour IMOLAROT 2 (405) |
|
| BMW64: Det diskuteras inte E60 5'or är utan F10/F11. E60 och E61 har funnits i många år med Imolarot och är inget speciellt - även om dom inte är vanliga. | |
|
Har en likadan bil som Lelle, ångar inte en sekund att jag köpte en Imola röd II |
|
|
Köp en fin välutrustad F11 550i någon och sköt den väl så kan jag ta över den om några år. ;-) Byggde en 550XD på bmw.se. Slutade på 1040' .... men då hade jag rätt mycket extra utr. (vilket en sådan skall ha, ingen snikbil direkt) |
|
|
NiKeMaN: Då ber jag så mycket om ursäkt att jag störde dig med min gamla bil |
|
| BMW64: Vill bara säga att i alla fall jag tycker du har en sjukt snygg bil ;) | |
Karl-Hilding |
BMW64: Tummen upp för din grymt snygga röda bil! |
|
Jag minns när jag 2009 tror jag det var, hämtade min 335i Touring från M-bilar i Eskilstuna och blev upphämtad i en 520d M-sport E60 Imolaröd med svarta pianolister och oyster skinn och komfortstolar. Otroligt läcker bil måste jag säga. Kanske någon här som äger den nu? /Anders |
|
|
Bidrar med lite fler bilder på min Imolaröda II e39 touring även om det gäller f11=) Länk Amet jag hade fått för mig din var en 530? Länk |
|
| Tack Newman och Karl-Hilding. Detta är min andra Imolaröda, förra var en e39 M5. Jag är grymt nöjd med färgen och bilen och hoppas kunna fortsätta med Imolaröda BMW även i framtiden:) | |
|
Dem motorstarka E60/E61 är mycket ovanliga i Imolarot II M5 E60; LHD Europa; 2st RHD Europa; 5st LHD Nordamerika; 1st 550iAT LCI LHD; 1st (sv-såld=) 550iT/6 LCI LHD; 1st (pre series Edition Sport beställd av BMW) 540i/6 pre LCI; 1st (Individual) 550iA LCI Limo känner jag till en Sv-såld Individual-07. En M5 F10 är tillverkad i Imolarot II sedan såg jag att HD91 nämnt en F11 M550d i Imolarot II även den sv-såld så 3st sv-sålda M550d i Imola!! Hmm redan i mars förra året kunde man få Imolarot II till sin F10 Länk Stephan |
|
|
Nu står det en Imola-röd Touring hos BMW i Göteborg Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.