|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Fångade en röd M550d på bild, finns det röd färg att välja?? Såg ut som Karmosinröd. Den hade även svarta backspegelkåpor, jag trodde de var silver/alu på M-performance bilarna? För övrigt en riktigt läcker och fullmatad bil... <a href='Länk <a href='Länk | |
|
Klistra enbart in webbadressen. Inga taggar eller annan html-syntax behövs. Länk Länk |
|
|
Tack Chris! Alltid lika krångligt =) Vad tror du om kärran? |
|
| Sjukt snygg!!! | |
|
Den är Imolarot II vilket är en individualfärg. Det kommer dyka upp ännu en Imolarot II till samma handlare men med mer Individualutrustning som inredning (från standardpaletten) och äkta Individual ratt. Det finns bättre bilder på den första imolaröda när den var kvar på västkusten Länk Det finns en Karmesinrot 550 Xdrive med den har V8bensinaren Länk det är den enda byggda i färgen det finns även en Imolarot II 550iAX båda dessa finns i Tyskland. Alla färger går att välja om man är beredd att betala den i Karmesinrot kostade €3900 extra (lite mer än en metallic=). Stephan |
|
|
Helt rätt med rött, riktigt snygg. |
|
Karl-Hilding |
Den jag såg i Båstad i somras, en röd E60 M var ta mig fasen snyggare! Inga beteckningar men det var ingen 520d. |
| Satans snygg! Men den kromade grillen passar inte riktigt in med de svarta detaljerna, anser jag...kanske om det varit matchande backspegelkåpor. | |
|
instämmer, såg den på Bilia Göteborg för drygt en månad sen när jag hämtade min bil. den hade då precis kommit in i hallen men såldes veckan efter. Gillar dock inte de kromade detaljerna ovan. /Anders |
|
|
Imola rot II är en av de snyggaste BMW-kulörerna. Hade det på en E46 330Ci med M-sport en gång i tiden (en av de bilarna jag varit mest nöjd med). Otrolig färg med ett riktigt fint djup. Gör sig inte helt fel på M550d heller! Såg en X6 M i Imolarot med inredning i Silverstone på Bilia för någon vecka sen som inte heller gick av för hackor! |
|
|
Förlåt, X6:an var visst i Melbournerot och inte Imola! |
|
|
Vilken läcker bil!! lägger in den på önskelistan till jul=) Länk |
|
Karl-Hilding |
Lelle: Jag kollade dina bef och ex-bilar och ditt röda ex 540i är grymt läcker. Du skriver imolaröd på den. För mig är den klarröd om det nu inte är solen/belysningen som gör det. Eller är det så att Imolaröd II är mer mörk och går lite i blått? Har sett en del M3 E46 Imolaröda som har varit lite för mörka i min smak. Din fd 540 ser ut som vår 116 i färgen och den är Karmosinröd. |
|
Ja just färgen var väl det enda jag missade när jag köpte min F10.... Jag frågade om röd var på G då men min säljer hade inte hört något om det. En Imolaröd F10 är fan riktigt najs alltså. Någon lackerare här som vill lacka om min F10 ? :D |
|
| Jag kan ju inte annat än att hålla med! | |
Karl-Hilding |
Här finns E60 M5 och M6 i läckert röda färger. Länk |
|
Mycket läcker M5a imolaröd med Hartgefälgar, vad kan man mera önska sig... Imolaröd är numera en Individualfärg och kostar nog skjortan att få lackerad så, märkligt när Imolaröd längre tillbaka var en standardfärg vill jag minnas´men det har du nog stenkoll på Stephan eller hur? :) /Anders |
|
|
Tackar och bockar Karl-Hilding det händer ju att man saknar 540in ibland=) Men det måste vara ljuset på bilden då för den var Imolaröd 540in med. Men det är en härlig lack som går att få grymt blank med ett riktigt djup i. Alltid lika kul när den är nytvättad och fin. Länk |
|
|
Som sagt extrakostnaden på den tyska Karmesinröda var €3900 och Imolarot II är lika mycket Individual så priset blir ca 35tkr (kanske går att förhandla fram något). Nikeman; Du hade kunnat välja Karmesinrot och frågan är om inte Imolarot II hade funkat det gick bra i februari i år medan Melbournerot valdes till en M5 F10 i okt/nov-2011 bara din säljare som inte hade koll förhoppningsvis kommer Bavaria Solna ha koll i och med deras nyöppnade Individualrum. Allt går att välja inklusive eget tillhandahållet trä! Den i länken längst upp och bilderna Nakhon100 tagit skickades till Bilia Segeltorp där den såldes samma vecka. Imolarot II var en standardfärg (0kr extra) till E39 M5 och E39 med M-Sportpaket likadant var det till E46 M3, E53 X5 4,6iS och E53 X5 4,8iS bland annat. Stephan |
|
| Det var jag som fotade den röda hos Bilia och kan bara hålla med, den var grymmt läcker. | |
|
jag har också ett par bilder på den från Bilia Göteborg för en månad sen ungefär. /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.