|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| hehehe...jo en underbar sida med hemska kärror! :) | |
|
Ser ju ut som om det är ditklämt en frontspoiler från en Volvo T-gul eller nåt.. #232 i E28 registret Länk Länk |
|
| Vissa bilar ser ju verkligen ut som satan men baklysena på M5:an eller vad det är på PAGE 2 första bilden ! inte tycker jag det ser så farligt ut ganska ensam med det där skulle jag tro (halvsnyggt)! och 3:e bilden på PAGE 2 tycker jag är ascool ! är det bara jag som gillar den där uppkäftiga looken ? | |
|
M5an kan jag godkänna-det ser helt ok ut(men fortfarande inte nyggare än original), men den där cabben är verkligen hemsk, och då försöker jag vara mild i mitt omdöme ;) ha de Kalle |
|
| tycker den ser rätt fräck ut på nå sett ! inte så snygg så jag själv skulle vilja äga den och köra omkring med den ! men ändå... | |
| sugen på köpa min e28 ? | |
| Jo visst är jag det..men inte sugen på att ta mig till Umeå ;-) dessutom lyckas jag inte övertyga farsan om BMW's överlägsenhet...han vill ha en liten äcklig Skoda eller dylikt :( men jag jobbar på det! Tack för erbjudandet iaf! | |
|
Första bilden på sidan 7. Diskreta avgaspipor. mvh Berg "Ett är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg |
|
Tigerr |
Det finns bra sjuka änniskor därute.. =/ Lexus ljus.. Snääälla, lägg av med det! Tigerr |
|
>Varför e´den en MARdröm..... Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
Jag menade Jimmys 540.com.... Vad var fel med den? Så att jag inte gör så själv... Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
Absolut inget fel på hans 540..men på alla de kärror han lagt i sitt mardrömsgalleri (en del återfinns i "Varför måste dom?" här på bmwpower) Jo förresten ska jag anmärka på något på hans bil så tycker jag att hans fälgar är lite för stora för att matcha resten av bilens väldigt diskreta och "cleana" utseende... MVH Kalle |
|
Jonas Westling |
Alltid kul med folk som gillar lite variation..... Tänk om alla bilar skulle vara i orginal utförande efter 10 år....vad tråkigt d skulle vara! =/ Men snygg var den ju verkligen inte ;) |
Tigerr |
Vilken bra idé! Vet du vad? Imorron så kör alla ut till det byggcentrum som ligger närmst, sen så köper ni på er ALLT smått konstigt dom har och svetsar och limmar på bilarna - Såå snyggt det kommer bli!! Tigerr |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.