AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
981

Groteskt!

Sida 1 av 2
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Fy fasen vilken vidrig frontspoiler!!! Aldrig sett något värre tror jag! Fruktansvärt ful tejp-remsa på vindrutan också...fattas bara skabbiga ögonlock! Den platsar lätt i "Varför måste dom?" ;-)

ursäkta om jag orsakat illamående hos någon nu hehe

ha en trevlig lunch!
MVH/Kalle
Kanske skulle ta med nån länk också? :-)

/Micke
var det en dröm eller....

Vill oxå ha kompressor.....
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
hahaha...ajfan...länken kommer här...

Länk

sorry
el
174
elite
745i E65 -03
Åja, den var inte vacker, men SÅ hemsk var den väl ändå inte. Hade den varit i någon annan färg hade man nog inte ens tänkt på det så jättemycket.

I begynnelsen skapade Gud mannen. Sedan en fullutrustad BMW 7er....
Håller med elite, så jävla fu var den inte.

mvh
Berg

"Ett är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg
ful skulle det vara

mvh
Berg

"Ett är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg
Tigerr
Har nog aldrig sett nånting så vanskapt! Och vad menar ni med "Så ful var den inte.."? Jooohoo, det var den - Skitful!! :P
Jaja, smaken är iofs som baken.. Men liite stilkänsla?

Tigerr
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
färgen i kombination med de skumma fälgarna+tejpen+spoilern, som er ut att vara en moddad golf-2 spoiler eller något, får mig att se rött....tål inte sabotage av e34..har sett alldeles för många, och älskar e34 i originalutförande :)

Här i Malmö finns det en som har en vit e34 med blå(!!!!)lackerade lister, samt en saftig extraljusramp/älgfångare(sådan som är populär på SUVar) med 4 rejäla lyktor monterade. ska försöka hitta en bild på den....ser inte klokt ut.

nä det var ju fan vad jag maler på!
ha det!
el
174
elite
745i E65 -03
Allt är relativt, har sett bra mycket fulare......

I begynnelsen skapade Gud mannen. Sedan en fullutrustad BMW 7er....
Ba
38
Bamse
M535i-86
Jag kan hålla med om att denna var skitful ! , men låt oss inte glömma att alla har olika smak . O tur är ju det för att tänka sig om en BMW kom från bandet o såg ut sådär .

M535i
betriebsanleitung1
Kul att det finns såna Bmw ar.Komiskt när man kommer i stan och ser dom med rutorna nere och full volym.2000 talets raggarbilar.
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Den var verkligen inte vacker. Vita fälgar till en vita bil har heller aldrig varit någon höjdare. Synd att man gör så med en E34, de kan ju blir ruskigt snygga med lite diskret styling.
Jo
33
Johan535
535i -92
Det var inte direkt någon vacker styling...

Det är något med spraymålade fälgar som väcker magsyran och börjar vandra uppåt i magen....

Näe då ser det bättre ut i orginal...till o med med de fula orginal 15" fälgarna...
nofx16!

Inget slår bilen du snackar om! har sett den massor av gånger. Du hittar en bild på

Länk

vad jag vet så är det en 520i

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
pcdoktor: hahahahaha ja där har vi ju åbäket! men bilden måste vara tagen innan han lackade listerna i samma läckra blåa nyans som vindrutetejpen..eller så är det jag som minns fel :D
Tigerr
Nofx16 och pcdoktor >> Så gräsligt ful.. Har också sett den ett par gånger här i Malmö! Hans kompis har också en - 518i från 92; svart, ful bakspoiler och neongula nackstöds skydd - Usch usch.. Och vart håller de till? Jo, på Möllan och liknande.. *suckar* Man ser juue inte sånn stajling ute på limhamn, om man uttrycker det så.. :)

Tigerr
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
nej det slipper man oftast...även här i Husie.
Blev dock väldigt förvånad (positivt) att det inte fanns en enda kebab-racer på Knutstorp i lördags!

någon annan som anmärkte på det?
(och någon som såg den äckliga 2002an med 8" go-cart-hjul och 2 meter breddad kaross?)
BM
51
BMW 535 E34
BMW 535 i -90
Vad ni klagar! Alla har väl rätt att styla sig bil hur dom vill!! Även om jag föredrar den rena looken.

Johan
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
då har man väl rätt att klaga hur mycket man vill också? ;-)
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Här har ni 11 sidor med fler mardrömmar...
Länk

roadZter
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.