AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
7.069

BMW Magasin "mitt mail till BMW sverige & bmwgroup.customerservice@bmwgroup.com

Sida 2 av 2
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Finns ett nr att ringa till på första eller andra sidan av tidningen.

Alpina B8 Länk
ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
Läste senaste numret nu. Några artiklar fanns att läsa men det veti17 om det fanns med en enda bil utan turbo och artiklar om själva bilarna fanns knappt.
Jag gillade bilden på en 740Li där det står en man i kostym lite i skymundan till höger. Bildtexten var "kostym från X, slips från Y, skojrta från Z" ungefär. Inte ett smack om bilen. :)

Helt i klass med denna bild: Länk
ar
457
argungu
118i -20
Inte ens nybilsköparen hittar något intressant i BMW Magazine skulle jag vilja säga. Tråkiga "livsstilsreportage" med någon som kör på en serpentinväg i bergen, typ. Bilder ur konstiga vinklar och knappt några fakta om bilarna.

/Erik
Sn
1.381
Snajdaren
BMW 635iA -87
BMW 635i -84
BMW 325i cab -89
BMW 528i -97
BMW 740iA -99
MGB GT -66
Härlig besserwisserstämning på vissa inlägg. Kan folk sluta klaga på stavningar och meningsuppbyggnader. Det står ju tom att han inte är född i SWE. Sätt er och runka till Horace Engdahl ist.
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Snabdaren: Det där var väl ändå rätt onödigt (och omoget också för den delen) skrivet? Kan man inte uttrycka sig ordentligt i skrift är det svårt att få gehör för sina åsikter brevledes.

/Masten
Sn
1.381
Snajdaren
BMW 635iA -87
BMW 635i -84
BMW 325i cab -89
BMW 528i -97
BMW 740iA -99
MGB GT -66
Tycker det var rätt behövligt, Autopower börjar bli ett SDforum med mycket smygrasism, jämfört med några år sedan. Det kan ingen förneka här som varit med ett tag.
Snajdaren: Jag kanske kan hålla med om att man kan ifrågasätta Moderatorernas acceptans i vissa trådar men i denna tråd finns absolut ingen antydan till smygrasism. Löjligt!
Sn
1.381
Snajdaren
BMW 635iA -87
BMW 635i -84
BMW 325i cab -89
BMW 528i -97
BMW 740iA -99
MGB GT -66
Nej jag satt och funderade på det på ett möte nyss. Jag ändrar mig. Det är nog mer att förlöjliga trådskaparens språkkunskaper.

För övrigt tror jag nog att tidningen och deras policy gällande hantering av synpunkter är mer professionella än vad en del av tråden tror.
Bm
174
Bmw_NK
2002-70
Som medlem i bmwcs (bmw club schweden) får man bmw magasin eller som ni skriver om man har en bil av nyare årsmodell (kommer inte ihåg gränsen).

Jag tycker att tidningen kan ha vissa intresanta ämnen ibland men det är ju som redan nämnts en hel del reklam.

Tack vet jag för när det var Bmw aktuellt eller Edition som den också hetat.

För övrigt ser jag ingen mening med att skicka ett mail till dem ang tidningen och dess innehåll och sedan starta denna disskusions tråd...

Mvh NK

An
516
Andersk
540-2001
E30 325 cab-1987
SAAB 9-5
Westfield
Ginetta G20
Porsches kundtidning hade en del bra artiklar,bla en artikelserie om effekt och moment.
BMWs är sömnig och därför åker den i rundarkivet efter en snabb genombläddring.
Förstår dock inte problemet, är den någon som betalt för tidningen eller är tvingad att läsa den?
viobebe
Snajdaren:5+
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.