|
Sida 7 av 8
|
|
|---|---|
Verdi |
Kristoffer_L, Har inte en aning om vilken bil jag ska köpa istället så den där isen kommer ganska naturligt. :-) Jag tycker redan E91 är rätt bullrig så ingen Passat, och definitivt ingen Opel eller Saab. Nej, det är nog BMW som gäller. Kanske E-klass om jag hittar ett fynd. :) |
|
Länk ------- //Lövet |
|
Verdi |
Jovars, såg den. Men tror nog en E-klass kräver AMG-pkt för att inte bli för trist. Känner nästan att F11 också kräver M-pkt. Först tyckte jag inte det men jag har fått svårt för val-gapet i fronten. Länk Annars är den här rätt nice. Länk 6-cyl, HUD, Pro Logic7, 19", komfortstolar, navi pro... Hade den haft M-sport också till det priset så. :-) |
| Är nya Passat bullrig?? Hade en som hyrbil alldeles nyss och jag uppfattade den INTE som särskilt bullrig. Fin byggkvalitet, och gick tyst och stabilt i 140-150km/h på motorvägen. Visst är kanske en F11 eller E61 något tystare men det gör knappast Passaten till en bullerburk. Men alla har vi olika uppfattningar och preferenser, det trista med Passaten är ju att det går 13 på dussinet... | |
|
Nuförtiden så är ju inte heller E61 och F11 speciellt ovanliga... ___ //Ulf |
|
|
Jag lider varje gång jag åker Passat. Den är alldeles för hårt fjädrad och tillsammans med hårda dynor och bullret så blir känslan helt fel. Observera att jag mestadels åker bak då de flesta gånger jag åker så är det taxi men jag har provkört även själv. ------- //Lövet |
|
|
Ulf: Det har du helt rätt i men det finns även grader i helvetet :-) |
|
|
Kristoffer: Japp, och jag lider bara LITE när jag kör min E61... Fast ibland är det skönt att inte sticka ut... ___ //Ulf |
|
|
Länk Konkurrens idag Verdi. /Anders |
|
Verdi |
Ja, den där är helt klart mer prisvärd än min. Han har ingen navi, men har istället bättre ljud. Till råga på allt är den svensksåld och har gått 3000 mil mindre... Lär ju inte få bilen såld så länge den där ligger ute för 7000:- mindre. :-) Lutar lite åt att ge fan i det här på ett tag. Är ju vinter snart och då är det nice med xDrive. Dessutom är kombinationen ny F11 med en fru som precis tagit körkort och ska parkera i trångt parkeringshus inte så lyckad. Hehe... |
| Men den kommer gå snabbt. Så konkurrensen kommer inte vara så länge. | |
| Bilen i länken, är det en pre-facelift, och där han skriver vitt skinn, menar han beige? | |
| Nu såg jag att det var en pre, men färgen på skinnet? | |
|
Ser ut som oysterskinn /Anders |
|
|
Känner mig tvungen att schmetterschmitta, det är väl det ett forum är till för?! Bilen har "lemonfärgat" skinn, oyster kom på faceliften på E9X. Väldigt liten nyansskillnad men lemon är snäppet gulare. |
|
|
Annonsen är riktigt kass, inget regnr och bilder som är rena skämtet. Men pris och mil är konkurrenskraftigt! Vet att färger och inredningar är individuellt men Dakota Lenin upplevde jag som gräddgul jmf med oyster, jag skulle personligen aldrig välja lemon men alla är vi olika. Ser ur att vara en del skrapmärken på bilderna, kostar en del att få dem OK. Ha annonsen kvar och med lite is i magen springer den förr eller senare iväg trots eventuell konkurrens... |
|
| Edit: Dakota Lenin = Dakota Lemon såklart :-) | |
|
Kristi feer, annars hade vi kunnat döpa om den till "ryssgul" :) härligt med IPad/Iphone och stavning. /Anders |
|
|
Edit... Kristoffer... iPad :( /Anders |
|
| Kristi Brud eller hur det nu stavas har man ju hört talas om...helt klart har kommunikationen blivit lite mer oförutsägbar i och med Ipadens framgångar :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.