|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon som hört vad som hänt med Dynavin för E60 ? De skulle ju släppa nått i augusti.. inte kommit nått än. | |
|
Verkar som den släppts nu ! Länk |
|
| Någon som vet vad en sån går loss på? | |
|
Såg nån tråd där det snackades om att den kommer hamna runt 1100€ (ca 9000 sek) Men framförallt ska det ju komma en 8,8" variant lite senare, den känns mer intressant. |
|
|
Soundpressure hävdar de har den i lager, Avvaktar 8.8" varianten, förutsatt den går att montera i en bil med lilla skärmen original. Länk |
|
| Även jag är mycket nyfiken på den..Mer info om det kommer 8.8 ? | |
|
4 veckor skrev de på hemsidan, så nångång i mitten av december förhoppningvis. Tycker dock den är på tok för dyr... Lutar åt att köpa en ipad mini istället.... |
|
| Länk | |
|
Verkar som att det är bara 7" skärm som gäller, enda skillnaden är att på 8.8" skärmarna så behövs ett annat interface och en downscaler för originalvideo-feeden. Mao... ingen större skärm än 7" kommer vara tillgänglig. Just nu känns inte detta som nått jag skulle installera, med tanke på priset så köper jag hellre en Ipad Mini + bluetooth och sätter framför nuvarande skärmen, de flesta i-drive funktioner jag använder har redan memorerat snurr-/tryck sekvensen på :) |
|
|
gammalt video men verkar finnas med stor skärm oxå.. eller? |
|
| Detdär är någon annan variant, ej dynavin. Troligen custombygge | |
|
Länk vad tycks om det. |
|
|
Spännande! Vi får se om någon tar vägen förbi och kollar/köper det. Skulle kännas tryggt om det fanns en recension innan man köper ändå. Jag bor ju inte i området, annars hade jag tittat förbi butiken och förhört mig om detaljerna själv... |
|
|
Var förbi dom idag vid lunch.. Inget vidare enligt mig trodde man kunde byta till den stora skärmen så är inte fallet utan man köper systemet samt ett glas anpassad för stora eller lilla skärmen som man monterar på befintliga skärmen som förvandlas till pekskärm. Övriga är som Dynavin då men ratt styrning osv en extern högtalare för navi rösten kände väldigt B om man säger så.. Så synd att Dynavin inte släpper stora skärmen. |
|
| Hualingan har en med 8 tums skärm. utan radio så man byter bara skärmen .stöder dom flesta medieformer och har gps. däremot ingen TMC funktion. I alla fall inte ännu. Ni vet kineser... | |
|
Länk 3500 ink frakt inte så tokigt? |
|
|
@catch_me Du råkar väl inte veta om det finns en liknanade modell till e90?? |
|
| Japp har sett att dom har de till e90 oxå på deras web sida. | |
| Länk här | |
| Länk kolla här | |
|
Kikade lite på en sån här nu. Går på rätt mycket cash så har några frågor. Vad händer med den gamla idriven där man ser service och ställer in typ värme och sånt? Ersätter dynavin den gamla idriven eller sätter man dynavin utanpå? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.