|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Joachim | |
| Men hon är grannare....tänk dä hon me smöööör på. | |
|
he he Joachim |
|
|
Kan man få ett paketpris? mvh Berg "Ett är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg |
|
djspirit |
fin kropp me tre kilo spackel i ansiktet BMW: NO TURBO SHIT JUST REAL POWER |
|
Varken hon eller fälgarna var särskilt vackra tycker jag... Tur att inte alla tycker som jag dock :) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
Crusty |
Anders S. jag håller med dig! Varken hon eller fälgarna var något jag vill titta på!! |
|
Hmm, vet inte vilken häck jag föredrar. Hennes eller bilens? Mr C |
|
micke_shift |
mm bra nog fin båda två =) BadAss Motorsport |
|
Min fru är mycket snyggare :D hjorten |
|
|
billig blondin *lol* nä, inte var hon speciellt vacker... |
|
|
Mmmm den var en fin häck :) |
|
| Men hon har ju faktiskt kläder på sig??!!! | |
loqman |
Det där var bra hjorten. 100 av 100 fall så är det fälgarna som..... |
|
hjorten visar du detta inlägg för frugan oxå :) qoute : Min fru är mycket snyggare :D /Niklas |
|
loqman |
Kom igen grabbar visa foton på era fruar eller flickvänner, får se om de verkligen är snyggare. Jag är gift så det finns inget intresse för iallfall. |
|
Grabbar! Ni vet väl att äkta skönhet kommer inifrån. Ska precis printa ut denna del......och visa sambon....kanske man kan få till det ikväll..... Ha det / Wallace |
|
jeppe_L |
yur att det inte e MDS som ställer ut...för då hade det nog varit hel naket!:) |
|
Oj vad många svar man fick *s*. Håller med loqman, kom igen grabbar, skicka in länkar på fruarna så vi andra kan se om vi håller med.... Joachim |
|
|
Tja..efter ett par öl så får väl hon följa med hem =) ____________ Länk ____________ *Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel* |
|
|
mickqe, Har du inget ölsinne eller, 2 bärs och sedan hon !!? "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.