|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
För min del är det faktiskt så att en bil som säljs av en person som har svårt för svenska språket går bort. Inte av anledningen att bilen blir sämre eller har större risk att vara skruvad. Utan av den helt enkla anledningen att man inte får svar på frågorna man ställer om bilen. Har köpt bilar av både infödda svenskar och invandrade svenskar. Den gemensamma nämnaren för dessa har varit att de kunnat föra en normal diskussion på svenska och svarat på frågor utan att slingra sig. Så till viss del kan jag förstå Dig Fagersten, dock ska man aldrig dra alla över en kam som Du gör. |
|
|
Jo de rasistiska inläggen ogillas! Däremot kan jag själv säga att du bör kolla upp motorn ordentligt! Skrammel vid högre belastning bådar inte gott...Swirlflapsen och bristande kamkedjor förekommer också. Bilen är väldigt snål men man undrar om de olika systemen som gjort den snålare håller och hur mycket det kostar att byta en el-vattenpump tex.Något man bör ta i åtanke.Efter min erfarenhet av modellen tackar jag nej till dieslen och skulle jag vara tvingad att köpa en e60 skulle jag förmodligen valt 530 bensinaren. Växelspaken skulle Nintendo tillverkat,då hade den haft större kvalitetskänsla... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.