|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Chrizzy hur blev ljudet när du plocka bort dem 2 sista dämparna? Låter det mycket inne i bilen? | |
| Njae.. låter vid låga varv, runt 1000-3500rpm. Över det låter den orginal. Helt klart värt de!! | |
| Men hur blev själva motorljudet när du drar på?låter den sportigare? | |
| Blir sportigare ja å mullrar mer.. | |
| Tack för infon ersatte du dämparna med raka rör eller du lät det bara vara? | |
| Ersatte med raka rör med böj så avgaset syns inget. Vill inte ha utblås genom kofångaren.. | |
| Har nu gjort på samma sätt som du gjorde Chrizzy fick dock ett ganska kraftigt resonans ljud mellan 1-2.000rpm. Upplever du samma sak på din? | |
|
Aa resonans ljudet finns där men de gillar jag ;) Låter mullrigt å gott :p Chippen har kommit men har inte hunnit hämta ut det, fick en son den 26:e :p |
|
|
Stort grattis Chrizzy! Ännu en BMW tok till världen;) Måste fråga vart ifrån du beställde dina Dinan chip? / Fredrik |
|
| PS tänker du löda in chippen själv i respektive databox? | |
|
Tackar! Jag köpte de via hans butik på ebay :) Chippen behöver inte lödas på dessa :p Bara ur med de gamla å i med de nya ;) |
|
|
Fick hem mina chip.. motorchippet fungerar EJ men till växellådan fungerar det. Verkar som nå strul med startspärr eller dylikt :s Motorn går runt men inte soppa eller gnista... |
|
|
Åh va trist.. här sitter man och hoppas på roliga resultat :-). Ska du få ett nytt chip eller struntar du i det? Låter nåstan som det år chipet som det är fel på för den leker väl med både bränsle o gnistan? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.