|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tja en vän behöver verktygen för att lossa på vanosen på en m5 e60 Vore tacksam om någon kan tipsa på vart man får tag i dom till rimlig peng eller någon som vill hyra ut dom. | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Finns på BMW för en rimlig, peng. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
| Har du inget vettigt att komma med låt bli att kommentera. | |
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Som sagt. Finns på BMW. |
|
Jo men jag kollar väl med dom innan jag frågar här din smart ASS. Om du tycker det är rimligt kan du väl skriva hur mkt dom tar. |
|
Med tanke på din bilpark så tror jag att ordet rimligt har två olika innebörder för oss. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
|
min kompis vill inte betala 30k för ett set som ska användas 1 gång. Så vad fan har min bilpark med saken att göra? |
|
|
Du kanske ska försöka vara lite trevlig emot folk på forumet som DU ber om hjälp istället för att kritisera dem för att de svarar på din fråga? Tills nästa gång kan du faktiskt specifiera din fråga lite mer som t.ex "Jag har kollat på bmw verkstaden" om du inte accepterar självklara svar. |
|
Jag ger dig ett till svar då (utan invektiv): Lämna in bilen - det blir billigast. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
|
Pugge har du inget vettigt att komma med låt bli att kommentera. Påge hur kommer du fram till slutsatsen att bmw skulle vara billigast när du inte vet vad som skall göras? |
|
|
VEt inte vad det är för vektyg du är ute efter men detta verkar ju lite mer prisvärt än 30k Länk |
|
|
Tack linol har mailat dom får se om dom skickar till Sverige. 490 dollar det var stor skillnad på priset jämfört mot vad BMW tar. |
|
Kommer säkert fungera jättebra med den "kopian". Som sagt - lämna in bilen. Det kommer att bli billigare i slutändan (glöm inte var du läste det först) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
| Dom är bara till för att låsa vanosen så han kan lyfta ur den, funkar nog bra ska du se. | |
Lycka till "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
|
Kävlingepågen: Hur vet du att det blir billigare på BMW? Först måste man ju hitta en BMW verkstad som vet vad dom håller på med (som inte bara byter delar och provar sig fram) så det inte blir dyra följd problem. __ //Niklas |
|
|
Bmw är överskattat, om någon framöver får problem med sin vanos på sin s85 och inte vill betala bmws ockerpriser får gärna höra av sig då polarn fixar detta till ett mkt bättre pris. Kopia verktygen funkade kanon. |
|
|
Hej, Är intresserad av att hyra dessa verktyg, är det möjligt? Bor i Göteborg. Mvh Johan |
|
| hur hade du tänkt hämta dom om han skulle gå med på det? | |
|
Har inte exakt koll på var ni håller hus, men misstänker att det är i Sthlms trakten. Det effektivaste är väl isåfall att dom skickas med post, men det är ju något vi isåfall får komma överens om om det nu skulle vara ok att hyra dom. Jag håller på att bygga in en M5 V10 maskin i en Lotus Exige och var tvungen att montera ur en kam, behöver således mäta in denna igen. Mvh Johan |
|
|
såg ditt projekt på jkr,s hemsida riktigt coolt bygge. har haft fullt upp på jobbet inte hunnit snacka med polarn men kollar upp det idag och återkommer. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.