|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
WGG: Svarar för mig själv. Jag äger inte dessa bilar, men har ägt dem. Sen jag började på autopower så har jag hela tiden skrivit dit bilen som jag köpt efter den innan. Dvs har aldrig ägt mer än en (1) bil åt gången. Det förefaller sig väldigt uppenbart och jag undrar varför du ens frågar, även fast det står"äger följande bilar". Jag har bara inte ändrat om från början och nu tycker jag det är mer roligt att titta och komma ihåg vilka bilar jag haft och till och med glömt lägga in, tex en X6 3.5d m.m. Nästan för att jävlas och för att det verkar störa skall jag nog gå igenom och skriva in lite fler som jag ägt under mina 7 år med körkort från jag blev 18 tills nu.... Det är många här på AP som skriver sina bilar på samma sätt, så läs mitt inlägg på rätt sätt! ;) Trevlig kväll!! //Jimmy |
|
|
går ju att skriva "såld" efter bilarna man inte äger så blir det inga missförstånd. |
|
| Det finns ju en hel sektion under "min profil" som heter "har ägt följande bilar", vilket kanske är mer passande när man börjar komma upp emot 4-5-6-7-8 bilar. Om inte annat för att man behöver scrolla mindre! :-D | |
| haha | |
Karl-Hilding |
Varför då inte skriva de under rätt etikett?? Du kan ju inte ha en kaka som du ätit upp............. Kul för dig kanske men men men...otroligt dumt och naivt tycker jag. |
|
Dumt och naivt..... kom igen nu va!! Back to topic, har ni inte erfarenheten av topicen så skall ni inte ens skriva i tråden! End. //Jimmy |
|
| Tur min kompis inte är aktiv på AP, han har ägt 1000+ bilar....jobbig profil ;) | |
|
Har haft en M3 E46 och senare Porsche 996 Turbo, 996 GT2 och nu 997 Turbo, skulle aldrig gå tillbaka som det känns nu. ------------------------------ Porsche - There is no substitute! |
|
|
WGG jo visst äger jag dom, eller vetten såldes förra veckan men jag har inte varit inloggad så jag kunde ändra det. Du får gärna kika på bilderna Länk Har även en saab som jag kör till jobbet men den håller jag tyst om :D |
|
|
m3efl: Schyssta bilar. Två sportbilar, varav en halvkombi ;-) verkar mer lagom än tre. |
|
|
Har ägt några m-bilar. Kör nu 997 turbo, helt klart roligare att köra och bättre känsla i porschen. Trots mitt användarnamn är det nog svårt att gå tillbaka till en m-bil. Porsche är helt enkelt i en annan liga. Men då är ju prislappen betydligt högre. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.