|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Karl-Hilding |
Men för att återgå till OT. Jag har två uppsättningar beiga velourmattor som jag varvar men om de skulle bli smusiga. På vintern lägger jag gummimattor ovanpå de sämsta velourmattorna vilket gör att dämpfaktorn blir ännu lite bättre. Tvättar dem vid behov med mattrengöringsmedel. Kommer att tänka på den passageraren som jag hade som inte ville dra in lite snö. Han sparkade rejält i tröskellådan med grova skor innan han gick in. Kunde inte låta bli att säga att jag föredrog snö på bilens gummimattor än att han skulle sparka av lacken på trösklarna. Jodå där blev ett märke. Visade nästa gång hur jag gjorde genom att slå ihop mina fötter utanför bilen när jag åkte med honom men han lade inte märke till det. Var nödvändigt att påtalat det för honom. Men för fan! Det skall man väl inte behöva säga till en person som haft bil i över 30 år! |
|
Folk som gör så är fan inte smarta. På vintern verkar allt vett försvinna. ingen skulle sparka på en bil på sommaren. |
|
| Velourmattorna fungerar fint året om tycker jag och de är lätta att göra ren med vanlig vattenslang och dammsugare. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.