AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
5.493

Inför 320i köp

Sida 3 av 3
Jag har precis varit och testat en 120D A M-sport 07:a 3-Dörrars Länk på min lokala handlare och får nog säga att jag hittat rätt i prestanda, snabb och lite smidigare än en stor touring modell, som jag inte riktigt var ute efter från början.
Ska även testa en 120D Manuel 5-d för att ha något att jämföra med.

Får åter igen tacka alla för alla hjälp och tips i mitt sökande, men det är inte över förens jag skriver på så vem vet vad jag i slutändan kommer köra;)
Visa användare
86
Bmw-nightrider
320d Touring -07
Jag har precis köpt en 320d Touring -07 Automat. Bilen har rullat 20` och alla, då menar jag ALLA!!! Tror att bilen är nästan ny. Den är så fullmatad i utrustning, nja typ ALLT :) OCH är pedantskött. Jag köpte bilen för ca 3-4 veckor sedan. Sitter 19" m3 fälgar på den också. Ny bes, ny skatt och nyservad (ALLTID hos Bmw). Bilen har bara en ägare före mig. Den är i ABSOLUT TOPPSKICK. Jag prutade en hel del, och gav 100 för den tillslut. Det är inte milen som är det viktigaste, utan hur man sköter bilen Osv. Kollade på bilar som gått 12`och så. Men dom var i MYCKET sämre skick. Den är riktigt snål också. Det du får tänka på när du köper en autotomat, så har du lite högre skatt. Men heeeeeelt klart värt det. Iallafall jag är GRYMT GRYMT nöjd :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.