AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
7.445

Bilförmedlare, seriös eller inte?

Sida 2 av 2
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Läser man dina inlägg på sista tiden i diverse olika trådar så är det inte mkt du tillför i ämnet utan bara dinaperson,iga åsikter, tankar, känslor etc om helt andra ämnen än vad själva tråden handlar om.

Sen hur man tolkar det beteende får var o en avgöra själv...
Men kul att läsa att du mår bra! (Fast än det inte ser ut så)

BMW M-POWER
GI
2.196
GINO
Edit:

Läser man dina inlägg på sista tiden i diverse olika trådar så är det inte mkt du tillför i ämnet utan bara dina personliga åsikter, tankar, känslor etc om helt andra ämnen än vad själva tråden handlar om.

Sen hur man tolkar det beteende får var o en avgöra själv...
Men kul att läsa att du mår bra! (Fast än det inte ser ut så)

BMW M-POWER
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Håller med Gino helt och hållet. Vad har det där samtalet om en gammal 323a med nånting i den här tråden att göra? Eller förstås; alla oseriösa spekulanter i Skåne är självklart Rolf Friman...

Kvalitén på det här forumet blir inte direkt bättre...
Karl-Hilding
Ja tån var onekligen öm. Anledning finns förmodligen...
Och tänkte detsamma som du när man läser import/export, lol.

Ang min reflektion om försäljningen av den gamla 323.an.
Varför skulle det vara så konstigt om det vore en Friman under utbildning.
Men klart att det kunde vara en hans många kusiner...
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Karl-Hilding; egenligen borde jag inte slösa min tid på dig men; tråden handlade om huruvida en viss bilförmedlare är seriös eller ej. Efter några få inlägg borde tråden vara "klar" men folk fyller på med tomt sk*tsnack. Att någon ringde på din 323a för ett antal år sedan och ville pruta kraftigt och mötas halvvägs har ingenting med nånting att göra! Sen om det var en z*genare eller inte är också sk*tsamma! Varför skrev du det ens? Trådskaparen har ju fått svar på sin fråga.

Och jag tror knappast att Gino känner sig träffad - och inte jag heller för den delen - av det du skrev! Annat än att det är sjukt hur vissa tänker när dom skriver inlägg här!

Jag brukar inte ringa runt på bilannonser och pruta halva priset per telefon osv så jag känner mig absolut inte träffad.

Hur trångsynt får man bli...
Karl-Hilding
e34briliant:

Är det du som bestämmer när en tråd är slut?
Och Bessik agerade bilförmedlare.
Och tråden handlade om bilförmedlare.
Var det så jäkla märkligt att jag tänkte på denna Bessik?
Och att det då kunde vara Bessik eller en hans tusen kusiner som jag blev uppringd av.
Fö så nämnde jag inte att han kunde tänka sig att lämna en handpenning.
Och fö så tror jag inte att du kände dig träffad.
Ej heller att driver import/export.
GI
2.196
GINO
e34briliant:

Ingen idé ens att fortsätta diskutera det här med honom, det är som att prata/snacka med en betongvägg.
Han har sin ideologi och det vill han förmedla till vilket pris som helst i varenda j-kla tråd här på AP vore sig det handlar om däck, ventiler, bilvård eller som rubriken i berörd tråd. (= Sabba tråd)

OT:

Karl H och Drutten:

Varför blanda in mitt företag i det här kan jag inte låta bli att undra?

(Jag har hellre ett framgångsrik eget företag som går hur bra som helst än att känna mig misslyckad i livet och vara bitter över allt o alla)

BMW M-POWER
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Gino: Sant, sant!
Karl-Hilding
Gino:

Vill du verkligen veta varför import/export kom på tapeten?
Du måste skämta...
GI
2.196
GINO
Veta? Jag förstår väl också varför ni associerade dit men varför?

Vad har det med ämnet att göra? eller hur hjälper detta trådskaparen i sin jakt på svar? eller fundering?

Är du med nu varför du kan sabba ett tråd? utan att själv kanske känna det?

BMW M-POWER
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
GINO, :)

Alpina B8 Länk
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Ovan inlägg var menat till tidigare inlägg! Håller till fullo med dig, och ingen ide att diskutera vidare, vissa mäniskor är och kommer att förbli bittra resten av livet! Själv skrattar jag åt det bara!

Alpina B8 Länk
GI
2.196
GINO
Abbe:

Det gör du helt rätt i för då är vi 2 som gör det :)

BMW M-POWER
Karl-Hilding
Alltså på tal om sabba en tråd för att jag beskrev ett sälj/köpsamtal via telefon med "kund" från ökända Malmö.

GINO, du startade med:

"Karl-Hilding:

Du mår inte bra mannen!
Sök hjälp eller gör dig en tjänst genom att ta en paus i livet.

BMW M-POWER"
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Måste säga att jag skrattade högt när jag läste Ginos rekommendation till dig Karl-Hilding. Kunde inte ha sagt det bättre själv
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Det osar PK här inne.
Visa användare
3.140
AlexanderK
I3s 120
Z4 E89 23i manuell
Hej TS,

Nej, du ska så klart inte sälja bilen på det sättet, men det har säkert flera sagt till dig redan i tråden. Om du läser noga så skrev du fel i början, men felet var sjukt roligt nämligen:

Du skrev "Det tar 6-7 dagar innan pengarna kommer inte på mitt konto". Du skrev dock helt rätt: Pengarna kommer INTE på ditt konto! INTE någonsin!
St
504
Stockholm-1
340i Touring
I3s
Karl-Hildings inlägg var relevant eftersom det handlar om bilskojare. En berikande anekdot.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.