|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| Inget nytt ? | |
| Inte ännu ..... | |
| Hej hur har det gått på verkstaden alltid bra att få en uppföljning på en tråd | |
| Hej hur gick det med bilen blev den inlöst ? Hade varit intressant att höra hur if löste det hela till slut | |
|
Hej, Nu så har då bilen äntligen blivit hämtad från Bil & Motoroteknink. De har hittat felen och åtgärdat dem. Det största felet var att under passagerarsätet där teknik till 4-hjuls driften sitter hade det läckt in vatten som gjorde att elektoniken inte mådde så bra. Detta är åtgärdat och elektronik utbytt! Kan verkligen rekommendera Per på Bil & Motorteknik som fixade till felen som bilen hade som inte Bavara lyckades lokalisera. Kostnaden för detta tar BMW originalförsäkringar. |
|
| Asken du ska ha ett stort TACK för rekomendationen till Bil & Motorteknik! | |
|
Så vad ska du göra med bilen nu? Vad blev slutnotan för detta jobb? Ser att du även har en 325d, behöver du båda bilarna eller ska en säljas? __________ Mvh Grelle |
|
|
Golfboll, grattis! Kul att det ordnade sig till slut! Alpina B8 Länk |
|
| Grattis hoppas du då kan använda bilen igen ! | |
|
Mycket trevligt att se att tråden slutade lyckligt ändå. Lyckligt är väl att ta i men det slutade väl så lyckligt det går. Hoppas du kan njuta av bilen i många mil nu. Om mindre än ett år kommer du att skratta åt hela den här historien, se det som att du lärt dig ganska mycket om hur BMW:s elektroniksystem funkar. Jag har själv haft min 850 hos Dr Per i Huddinge med lyckat resultat. |
|
| Tack Alexander. Bilen är som en dröm nu. Hade min andra BMW på service hos doktor Per. Jag lämnar aldrig mer en bil till Bavara. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.