AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
5.571

Förnya AP

Sida 2 av 2
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Använd Google istället. Det är bara att skriva site:autopower.se och sedan sökfrågan. Finns inget forumsök som matchar Googles funktionalitet.

-------
//Lövet
Visa användare
ProPro-medlem
13.394
bmw-slangen
323i E30 -85 track day car
120i E87 -06
BMWCS #10072
@bmwslangen (Instagram)
@Falukorv: Söksidan har gjorts om något och AND är per automatik på. Men som du säger borde det förtydligas något. För att komma till den tråden skriver du bara "gnista 325" i sökfältet - dvs bara de två orden efter varandra och ingenting emellan (och inga citationstecken heller).
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
En vecka har gått utan minsta respons från crew.
Ni kan väl säga nånting i alla fall. Finns ni ens kvar på sidan?

///BMW - Was sonst!
St
1.400
Stenback
M3 E92 6MT
318d F34 6MT
320i E91 6MT
320d E91

Tesla Model Y Performance

Om jag hade drivit den här siten hade jag bytt till ett forum baserat på phpBB, då är i alla fall mjukvaran gratis och det bästa är att all buggfix och liknande står någon annan för.

Att outsourca teknikutvecklingen till ett gäng nördar som jobbar enligt free/oper source borde vara varje modern företagares dröm...?

Automatisk anpassning för mobilappar så som Tapatalk får man på köpet.

Det vanligaste argument mot phpBB som jag hört är att folk hänger upp sig på avatarer, reklam och skit. Allt detta är ju konfigurerbart om det ska vara tillåtet eller inte.

Nä, Autopower! Det är dags att kliva in i 2012 nu, gör det med phpBB så kommer vinstmarginalen nå 60%!

//Stenback
ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
Jag önskar:
Editfunktion

Endast ETT påminnelsemail mellan varje trådbesök. Inte ett mail per inlägg så att man har tio mail per tråd i inboxen när man kommer hem.

Gärna de första X tecknen ur inlägg redan i påminnelsemailet, men det strider så klart mot önskan att driva trafik till siten (reklam).
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.