|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu är sidan igång på allvar.=) Kommentarer mottages tacksamt i gästboken både positiva och negativa. Bilen är i mittenskedet från att bli klar, det ska bli dubbla skärmar fram o lite annat smågodis. Motormässigt är det enda alternativet en kompressor från ESS, så vi får se hur mycket jag orkar jobba i vinter om stålarna räcker till. Utseendemässigt kommer det andra speglar, en takvinge och lite plåtjobb utvändigt är också inplanerade. Bilen ska var "klar" till april 2003 är tanken men man ska inte hoppa över ån efter vatten så vi får se, jag håller tummarna i varje fall. Mvh Niklas Support Your Local Big Red Machine | |
|
Självklart så försvann en bokstav tyvärr =( Det ska vara Länk =) Support Your Local Big Red Machine |
|
|
Jag tycker att du har gjort ett bra jobb med hemsidan... snyggt upplägg. |
|
|
Mycket snygg, både hemsida och bil. Bra gjort mvh Berg "Ett är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg |
|
mogge74 |
satan va läcker(bil+hemsida) MVH Mogge |
|
NU blir det andra fälgar i en storlek större, nya speglar är också beställda. Länk |
|
|
Mycket snygg, både bilen och hemsidan. Följer utvecklingen med spänning, bilderna på din bil gör ju inte suget efter en E39 540iAT mindre direkt.. www.malte-racing.com |
|
|
MalteK Kan berätta att det är ganska mycket på G inför vintern,. =) Ska skaffa mig ett tidkort på Tullinge 1 sep sen åker den in i garaget o kommer ut i april 2003. PS: Vart jobbar du som dörrslusk ? i stan ? Har själv 3 dörrar =) Länk |
|
|
BMW V8: Har mejlat dig.. www.malte-racing.com |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
3 dörrars hmm måste vara en 2 dörrars coupécombi:)) MVH Hasso |
|
hasso Du är lika skön som vanligt *lol* =))))) Länk |
|
|
Riktigt snygg bil. Nu blev man sugen på en touring. /Kestrel |
|
|
BMW V8: hur gick det , skulle du klä om interiören och vilken färg valde regeringen? Asken |
|
|
37 dörrar allt som allt..... Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
Asken =) Japp nu är det klart längtar redan till nya lyan att få sätta sig i nya skinnsoffan, sätta på projektorn och se en skön film. Men längtar mest efter fälgarna dom kommer bestyckas med 255 fram och 275 bak Bridgestone S03 =) Länk till sulorna:Länk Länk |
|
|
16tums kryssseker orginal: Ser fram emot halv grillad ko på uteplatsen:) Asken |
|
|
Schysst sida ska bli kul att följa projektet under vintern. Lycka till! //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
| Läste att bilen blir 3 cm högre med 20" .... inge bra !!! | |
|
540is Om bilen blir 3 cm högre så blir nog min front glad i varje fall. =) mvh Fredde * zatzy.com | crew |
|
|
Oops Freddan var visst inkoggad =) Det var jag som skrev i Freddans profil. =) Mvh Niklas Länk |
|
|
Lycka till Kombi-Kungen! =) Bug |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.