|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Definiera vägen?! Ok, det är från början en trampad jordstig som förbinder två garagelängor i dess ändar. Samfälligheten har hällt ut asfalt på den samt monterat en stor stenbumling mitt i för att ingen ska köra där. Vägen finns för att människor ska slippa gå på gräsmattan mellan garagen, då alternativet annars är att gå runt hela garagelängan om man parkerar längst in. Vägen är omkring fem meter lång och kanske en meter bred. Skyltar, nix. MVH Robert |
|
|
Klockren definition på "en liten tarm". Borde nästan in i Nationalencyklopedin. |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Ok. Då var ju skuldfrågan utredd. Frågan nu är hur du får din självrisk betald. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
| Suck. Cyklisten ger sig inte utan ringde idag och hävdar att jag kört i honom. Tekniskt helt omöjligt då samtliga skador på min bil sitter i sidan. Troligen vill han väl bara att jag även ska ta hans självrisk. | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Säg åt honom att Ni kan göra upp det i tinget (kostar ju bara 450:- att försöka) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.