|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Då kan jag påminna herrarna om att samma tidning testade även E39 touring när den var ny i älgtestet och det gick precis likadant som Jeep. Och när det gäller VW:s sk. Jeep så erkänner jag att jag har svårt med stavningen. Det liksom blir bara "TOA" av någon anledning sedan glömmer jag resten.. ;) |
|
|
Inte meningen att reta upp någon med mina inlägg men jag noterar att vissa tillverkare genast döms ut som skit så fort något går på tok. Men man ser gärna mellan fingrarna när tyskarna slår en strike. |
|
| Jag tycker nog att det är rätt stor skillnad på att inte ta sig upp för en snöfylld kulle som planerat till att nästan välta vid ett undanmanövertest. | |
|
Leffo: Håller helt med om ditt resonenman att man inte skall dömma ut någon modell på förhand. Man skall ha klart för sig ingen bil är felfri. Måste dock erkänna jag har lite svårt för franska bilar och nog aldrig kommer köpa en Renault. =) MVH Christofer |
|
|
Va! Har ni något emot baguette? Nu har jag hunnit avverka det fösta milen i min nya franska skönhet. Hittills inga anmärkningar förutom att dottern påpekade att det rann vatten på sidorutan. - Helt normalt svarade jag, det regnar ute. VAA!! Ropade hon från baksätet; -JAG HÖR INTE!!! DET SKA RINNA VATTEN DET REGNAR JU UTE!!? Ja, men vattnet rinner ju på INSIDAN!!? Svarade hon.. ;) Förutom denna lilla malör, inga anmärkningar.... Hittills. |
|
|
Leffo "Men man ser gärna mellan fingrarna när tyskarna slår en strike. " Nåja,nog var det väl århundradets rabalder när A-klass välte? BMW fûr allè |
|
|
Glöm inte heller Audi TT av första generationen som led av undermålig aerodynamik. Det krävdes ett par dödsolyckor innan det korrigerades. Alla biltillverkar kan göra fel, det är hur man korrigerar det hela som räknas. Att köra huvudet i sanden och skylla på journalisterna är bara dumdristigt. En släkting var väldigt sugen på just denna Jeep, man får ju en fullsmetad för ca. 500,000 kr. Prisvärd i vissa personers ögon. Nu blev det ingen Jeep, utan en XC60 vilket känns ganska så bra efter att TV uppdagade denna konstruktionsmiss. Mvh/ Niclas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.