|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Undrar bara om det finns många här som har köpt/sålt sin bil via Powerbörsen? Vore ju skönt att slippa Blocket. | |
|
Annonserat ett par gånger på AP. Inte ett napp. ------- //Lövet |
|
|
Jag har köpte min förra cabbe via Powerbörsen. MVH Robert |
|
|
Jag har sålt via powerbörsen, det gick hur lätt som helst. Fick 10tkr i handpenning utan att köparen ens visste regnumret. Så visst går det. Men det är lättare med entusiastbilar än trista standardbilar. Mvh Stephan |
|
|
Det var ett tag sen jag testade Powerbörsen, men min erfarenhet är att både bildelar och bilar snabbast blir sålda via Blocket. Jag har testat de flesta märkesforumen, de större generella bilforumen, tradera, ebay.co.uk, ebay.de och i samtliga fall har varan(orna) sålts via Blocket. Visst kan man säkert få träff här, men jag misstänker att om man är på jakt så håller man nog också koll på Blocket. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
528an såldes på 3 dagar med annons på Powerbörsen. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Köpt en bil | |
|
Har aldrig sålt via börsen, min nuvarande 525:a har jag bara på börsen nu så vi får se! Alpina B8 Länk |
|
|
Cabben gick iväg på PowerBörsen. Killen som köpte den hade inte sett den på blocket trots snudd på samma annons låg där oxå, även i galleriet. ///Micke |
|
|
Sålt 2st via Powerbörsen. Funkar ok tycker jag personligen. |
|
| Lyckades sälja min 328 E36 via powerbörsen men det är i stort sett enda gången. Tyvärr når du nästan bara entusiaster och bilnördar här (inkl mig själv :-), via Blocket når du den stora massan. | |
| Sålt bildelar genom PowerBörsen men inga bilar. Har dock köpt en bil som endast annonserats på PowerBörsen. | |
| Har sålt fälgar vi powerbörsen, men aldrig en bil. | |
| Då kanske det finns hopp i alla fall då, även om jag misstänker att det blir Blocket tillslut. Nu ligger den i alla fall ute på Powerbörsen. Skulle dock kännas bra i hjärtat om det var någon BMW-nörd som tog hand om pärlan. | |
|
Har sålt en M3 e36 för många år sen. Gick fort då, har sen ett par dagar vår BMW 130 ute på både AP och blocket.se så vi får se vad som händer! München |
|
| Köpt kylare till 328 e36 för nåt år sen via PB, köpte nyligen en generator till e30 och diverse smågrejjer men aldrig en bil! En komplett sugvässad räsermotor(m20b27)till e30 skickas imorn..dock köpt via blocket tyvärr. Känner mig som ett liten barn gör dagarna före julafton:) Måste dock ur med gamla motorn först:( | |
|
Jag gör väl ett försök då. La ut måde 525dT och 335d coupe idag till väldigt konkurenskraftiga priser, så får vi se om det går att sälja här. mvh Marin |
|
|
Jag har aldrig lyckats sälja någon, men köpt 2 st. Just nu ligger min 323 Cab ute men intresset verkar svalt. BMW CS #5206 |
|
|
Köpt 3 bilar och sålt 1. Sålt en del delar och köpt ett antal gånger. Blocket funkar mycket bättre, men man ska ha en sak i åtanke. Man slipper de värsta dårarna om man går via autopower. Mvh Henrik |
|
|
Christer, sålde precis min 2003 330ci cab m-sport facelift i princip fullutrustad, 12000mil för 150´på blocket på en dag. Men håller med om att annars är det allmänt trögt. Verkar som de flesta som letar E46 vill ha 330. Polaren sålde sin 2003 330ci coupe m-sport Imoolaröd 9700mil för 125´. Det tog cirka 2 veckor. Mvh Henrik |
|
| Kanske man lägger ut skotern på powerbörsen! Helt sjukt vilka idioter som hör av sig när den är på blocket:( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.