|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hur har det gått? Hittat nåt? Vad hade du för budget? BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
Det gick inte bra alls haha... Nej men det var helt omöjligt att hitta en schysst E36 som passade tyvärr. Och eftersom jag var smått piskad att få tag på nåt fick det bli en V40 2.0t-00a. Nöjd ändå, bra skick, bra pris och alla krav mötta. Kör den ett tag nu sen får man se om man lyckas hitta en E36 till våren ev. |
|
|
ah ok. det låter inte så roligt. =D var det touring som var aktuellt? BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
Haha nej, så roligt är det absolut inte. Men fungerande, och det fick bli prio. Ja, mina krav var touring, manuell, fungerande AC/klima, sk & bes, och allmänt dugligt skick. Tyvärr var väl min budget helt enkelt för snäv även om det går att fynda. Men det fanns inget just då tyvärr. Nu fick jag v40in rostfri, bra utrustad med allt fungerande, 24k mil, funkar felfritt än så länge för 17k vilket var ung där budgeten låg. |
|
|
ja för dom pengarna är det nog svårt! BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
den här kanske du kunde prutat ner: Länk =D BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
Ja det går ju att hitta för strax under 20k, gäller bara att ha flyt. Tex var jag nära en som blev såld under näsan på en, och en som efter mycket om och men killen bestämde sig för att behålla. Men, men, så kan det vara. Får se till våren kanske, med lite högre budget. |
|
|
Synd att du ville ha manuell låda, min svarta 328ia touring är till salu finns både här på AP och blocket... |
|
|
Carlee82:s 328 är ett stabilt köp om den är lika fräsch som när jag ägde den innan honom... Mycket bil för pengarna. |
|
| Synd. Men det behövs övningsköras lite och så, så manuell var ett måste tyvärr.. | |
|
Såå! Då gör jag ett nytt försök :) Om någon har korn på en schysst E36 så bara att hojta! Önskemålen är som förut, touring, manuell, fungerande AC/klima, sk & bes, och allmänt dugligt skick. Tänkte hålla mig till 323, 325, 328. Dock har budget höjts en aning, så hoppas kunna få tag på nåt denna gång :) Finns ett par på blocket som jag ska ta en titt på, men som sagt, finns det några "insider" tips här så uppskattas det! Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.