|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
523:a 97:a i fint skick! hehe...*523:a* kan tyckas klent, men ska jag åka fort så åker jag med min andra bil ;-), så det var skicket som fick avgöra motorvalet....jag har prövat både e34:or 540 och e39 528 och jag måste säga att det är ingen större skillnad gällande vardagsåkning. Klart man är sugen på en 540t ;-), men då skulle jag få lägga långt över 200' och sälja min ögonsten vilket jag aldrig gör! Mvh /KC |
|
|
Jag har oxå letat mycke' o sett fusk.. men jag har hittat en importör som jag tro på.... Att själv kontrollera allt verkar osäkert så jag beställde av Bilimporten-gbg (Esa) |
|
|
Jag måste nog säg att Ted är nog inte så dum att han tog samma bild om han var ute får att trixa någon. Bara en idiot tar väl samma bild som han köpte bilen på.... |
|
|
Jag tycker det är oseriöst att visa bild på en bil som man inte säljer, även om det är samma modell och färg. Säljer man bilar och annonserar ut dessa får man väl se till att skaffa sig en digitalkamera och lägga upp bilder, det är väl inte så svårt?! roadZter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.