|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Re: folke Jag har ju en e92.. kanske inte är lika som på 5-serien. Det är en stor gul glödlampa som tänds mitt i displayen (har ej naviskärm), står ingenting om vilken det gäller. Mvh |
|
| jag har samma problem en stor gul symbol tänds i mitten men ingen lampa trasig. | |
| Och ni har inte bromsljus placerat i mitten av rutan som gått? | |
| Jag har samma problem. Jag kör endast långa sträckor med min så batteriet kan det väl inte vara? På min e60 är det alla lampor på höger sida som varnar. När jag blinkar höger så blinkar det normalt 2ggr sen får den damp. På motorvägen slocknar dimljus höger bak titt som tätt, får då fram en varning och 30 sekunder senare är varningen borta från idriven och efter ett tag så kommer den tbx å håller på så hela tiden. När jag låser upp bilen så flimrar hela lampan höger bak. Är det elfel tror ni eller ska ja byta alla lampor? | |
|
Börja me byt alla lamper bak + gör rent. Billigast o börja så.en och konstatera elfel i bilen (dyrare) |
|
| Jag hade en egen tråd uppe tidigare. Var på Ad center och spänningen är de inge fel på. långt över 14 v vid bilen på. Köpte en ctek med 8 stegs funktion och gjorde en rekond. 2 dagar efteråt fortsatte de att komma felmeddelande. Sitter ett original i så nu ger jag upp. Raka vägen till Ad center för ett nytt batteri. sitter original i nu, och ej ett agm batteri. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.