|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Typ samma färg/glans på fjäderbenen som på oken här är snyggast, om jag får säg: Länk Okhållarna o själva kolven är målade med "bromsoksfärg", inget vidare snyggt men jag orkar inte skicka in de på blästring på nytt, får va så här. Dessutom borde väl oken ha störst nytta av den matta kulören, mattsvart har ju som bekant "bästa värmeutstrålning", som om man skulle märka skillnad kontra vilken annan kulör som helst, tror jag inte ett dugg på :)! |
|
| Njae inte skulle jag ha hammarlack på trösklarna heller. Tycker det blivit som en extrem version av diamantsvart på ytan senaste gångerna jag målat nåt med Hammarlack, dvs en blandning mellan grått och svart :) | |
| Turbo: Kanske inte på en E38, sant....Men på min gamla Passat -96 passade det utmärkt, snarlikt original Länk | |
| ja jag vet inte hur folk ska kunna sälja bilar när de inte svara på mail, varken Alpina replica eller B12 an svarar mig så vad gör man då liksom :) | |
|
Tja! Man kan ju ringa på bilen istället för att maila!? Tror inte jag varken köpt eller sålt någon bil på mail, och då brukar jag ändå svara seriöst på dom mail jag får när jag har ute annons, nä dom som köper bilen har alltid varit dom som ringt och varit seriöst intresserade. Finns nog många som inte känner för att sitta en timme varje kväll och plita ihop mail som inte kommer att ge nått i slutändan. OBS! Jag säger inte att du är oseriös, men min erfarenhet säger att 99% av dom som bara mailar inte kommer till något avslut på affären. |
|
|
Jag köpte min nästan uteslutande genom mailkonversation för säljaren var betydligt svårare att nå på telefon :) När jag säljer bil vilket jag iofs sällan gör sätter jag inte ens ut telefonnummer för personligen stör det mig mer att sitta och slösa tid i telefon med oseriösa tomtar än att radera en massa mail. Ger personen ett seriöst intryck och har lämnat nummer ringer jag förstås upp. Tyder ju på ointresse och lathet att inte orka svara på mail i dagens samhälle kan jag tycka. |
|
|
Jag e som Turbovin. Att jag mailar o har frågor som borde inte skrämma någon då jag först kollar försäkring osv innan jag tittar på bilen som i de flesta fall ligger på flygavstånd Sen att nån är rädd att lämna ut pga stölder förstår jagmen man får lita på folk ibland. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.